معاون اجرایی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و بزرگداشت روز پاسدار، آئین "ندبه ای با شهدا " در جوار قبور مطهر شهدای گمنام شهرکرد برگزارمی شود.
کد خبر: ۸۵۲۰۶۳۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عبدالمحمد سعیدی، گفت: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و گرامیداشت فرارسیدن روز پاسدار، آئین معنوی ندبه ای با شهدا با حضور سردار اسماعیل کوثری، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و فرمانده سابق لشگر 27 محمدرسول الله(ص) در تپه نورالشهدای شهرکرد برگزار می شود.

معاون اجرایی سپاه استان، افزود: این مراسم معنوی، روز جمعه ساعت 6 صبح آغاز می شود و با نوای گرم حاج حسین جمالی، مداح و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و سخنرانی نماینده مردم تهران در مجلس اجرا خواهد شد.

وی، از حضور یادگاران دفاع مقدس،‌خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و بسیجیان در این مراسم خبر داد و از آحاد علاقه مندان و ارادتمندان به ساحت مقدس اهلبیت برای حضور در این مراسم روحانی دعوت کرد.

گفتنی است: گردهمایی نخبگان بسیجی استان با حضور سردار اسماعیل کوثری، در مجتمع لاله شهرکرد از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته مقاومت و پایداری و روز پاسدار اعلام شده است.

ارسال نظرات