رییس پلیس آگاهی شهرستان فردیس از دستگیری باند سارقان فروشگاه های لوازم خانگی و کشف اموال سرقتی با ارزش حدود دومیلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۰۶۸۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،سرگرد حکمت الله شجاعی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وصول پرونده ای از کلانتری 16 طالقانی به پلیس آگاهی مبنی بر سرقت یکی از نمایندگی های پخش و فروش لوازم خانگی بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیق از شاکی مشخص شد که سارقان در ساعت چهار صبح روز چهارشنبه پس از بریدن کرکره فروشگاه مذکور اقدام به سرقت لوازم خانگی کرده اند.

شجاعی اظهار داشت: ماموران در بازرسی تصاویر دوربین مداربسته فروشگاه چهره یکی از متهمان را شناسایی و در مراجعه به بانک اطلاعاتی مجرمان مشخص شد که تصویر مورد نظر متعلق به یکی از سارقان سابقه دار به نام (م،ب) است که از افراد شرور و سابقه دار سرآسیاب ملارد محسوب می شود.

رییس پلیس آگاهی شهرستان فردیس گفت: در بررسی های تکمیلی از نحوه سرقت ها مشخص شد که سارقان با یک دستگاه خودرو زانتیا پلاک مخدوش اقدام به سرقت از فروشگاه ها و مغازه های لوازم خانگی می کنند.

شجاعی افزود: بلافاصله تصویر متهم جهت شناسایی و دستگیری در اختیار کلانتری های سطح شهر قرار گرفت و از سوی دیگر اقدامات اطلاعاتی ماموران در جهت شناسایی سایر اعضای باند ادامه داشت تا اینکه محل اختفاء متهم (م،ب) در شهرستان ملارد شناسایی شد وماموران به همراه نیابت قضایی و با همکاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان ملارد موفق به دستگیری متهم مذکور شدند.

وی افزود: متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی به سرقت از فروشگاههای لوازم خانگی با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرد.

وی یادآور شد: با تلاش ماموران و اقدامات اطلاعاتی آنها هر سه متهم دستگیر و به ارتکاب هفت فقره سرقت اموال از فروشگاهها و نمایندگی های لوازم خانگی در شهرستان فردیس اعتراف کردند.

شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز واقع شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها