خبرهای داغ:
با تصرف کوه "الردیف"؛

۱۸ نظامی سعودی کشته و ۸۵ تن دیگر به اسارت ارتش و کمیته‌های مردمی یمن درآمدند

منابع خبری یمنی از ادامه عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در داخل خاک عربستان سعودی و کشته و اسیر شدن تعداد زیادی از نظامیان آنان خبر دادند.
کد خبر: ۸۵۲۰۸۱۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، منابع خبری یمنی گزارش دادند که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شده‌اند که کنترل کوه الردیف در داخل عربستان را در دست گرفته و تعدادی از تجهیزات سعودی‌ها را به آتش بکشند.

این منابع همچنین تأکید کرده‌اند که در عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عملیات منطقه عسیر، 18 نظامی سعودی که بین آنها افسر نیز دیده می‌شود، کشته و تعداد زیادی از آنان به اسارت گرفته شده‌اند.

العالم: قبایل یمن 85 نظامی سعودی را به اسارت گرفتند

 پایگاه خبری شبکه العالم گزارش داد که حدود 85 نظامی سعودی خود را تسلیم کمیته‌های مردمی و قبیله‌های یمن کردند.

 ارتش عربستان، بمباران مناطق مرزی در منطقه "علب" را تشدید کرده است. در همین حال خبر از شدت یافتن درگیری‌ها میان قبیله‌های یمنی و نظامیان عربستانی در کوه "الجلاح" به گوش می‌رسد.

به‌گفته یک منبع محلی، نیروهای قبایل یمنی به‌شدت به گلوله باران سعودی‌ها علیه مناطق مرزی پاسخ می‌دهند.

درگیری‌های شدید میان نیروهای یمنی و سعودی در کوههای واقع در خاک عربستان ادامه دارد و گلوله باران خمپاره‌ای و موشکی نظامیان سعودی علیه مناطق مرزی با یمن همچنان به قوت خود باقی است.

این در حالی است که خبرگزاری رسمی عربستان از کشته شدن یک سعودی و زخمی شدن دو نفر دیگر در حمله به شهرک الحصن در ظهران خبر داد.

از سوی دیگر شبکه المنار لبنان گزارش داده است که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در استان "شبوه" پیشروی چشمگیری داشته‌اند و تعداد زیادی از تروریست‌های القاعده در این استان را کشته یا به اسارت گرفته‌اند.

شبکه المسیره نیز خبر داده است که ارتش و کمیته‌های مردمی کوه استراتژیک "العروس" در استان تعز را از وجود تروریست‌های القاعده پاکسازی کرده‌اند.

از سوی دیگر جنگنده‌های سعودی بمباران مناطق مختلف یمن را ادامه داده و تعداد زیادی از غیرنظامیان را به شهادت رسانده‌اند.

حمله جنگنده‌های سعودی به مدارس در منطقه مران

جنگنده‌های سعودی 10 بار مدارس امام هادی (ع) و امام حسین (ع) در منطقه مران را بمباران کردند، همچنین خبرهای واصله  از بمباران شدید کوه براش و دار الرئاسه در صنعا حکایت دارند.

از سوی دیگر ارتش و کمیته‌های مردمی اعلام کرده‌اند که منطقه استراتژیک "الخمری" در استان شبوه را در دست گرفته و در حال پیشروی به سوی صعید هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها