خبرهای داغ:
امام جمعه موقت سمنان:

ظهور داعش نماد جنگ اسلام ناب محمدی با اسلام آمریکایی است

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه برخی ها جنایات گروه تروریستی داعش را تنها به شیعه کشی تعبیر می کنند، گفت: این حرف خیانت است، زیرا در واقع ظهور داعش نماد جنگ اسلام ناب محمدی با اسلام آمریکایی است که می خواهد چهره اسلام واقعی را مخدوش کند.
کد خبر: ۸۵۲۰۸۴۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سیدجلال احمدپناهی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، وحشی گری های عربستان در حمله به کشور یمن یک جنگ نیابتی است.

وی با اشاره به تذکر رهبری در مورد لزوم مقابله با جاهیلت مدرن امروزی، تأکید کرد: امروز توطئه جاهلیت مدرن در جنگهای نیابتی است که در منطقه به راه افتاده است.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: در این جنگها برخی کشورهای منطقه به نیابت از استکبار جهانی جنگ را آغاز کرده اند و از سویی سلاحهای تولید کشورهای غربی به فروش می رسد.

احمدپناهی با بیان اینکه شهوت و غضب عرب دوران جاهیلت به جاهیلت مدرن و جنگ علیه کشور مسلمان یمن تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: تأکید رهبر معظم انقلاب در شناخت دشمن واقعی یعنی استکبار جهانی از مزدوران منطقه ای است.

وی تأکید کرد: عربستان کشوری که میلیون میلیون نسخه قرآن به چاپ می رساند، به آتش بس ادعایی خود پایبند نیست و با به راه انداختن این جنگ، به معنای واقعی، در مسیر اهداف صهیونیست ها گام برمی دارد.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه برخی ها جنایات گروه تروریستی داعش را تنها به شیعه کشی تعبیر می کنند، افزود: این حرف خیانت است، زیرا در واقع ظهور داعش نماد جنگ اسلام ناب محمدی با اسلام آمریکایی است که می خواهد چهره اسلام واقعی را مخدوش کند.

احمدپناهی با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر به دست رزمندگان اسلام در سال 1361، گفت: این پیروزی بدون مقاومت ممکن نبود و مسلمان واقعی کسی است که در مقاومت و ایستادگی پایدار بماند.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) در آزادسازی خرمشهر، گفت: ایشان فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و با این جمله، همه را به توحید دعوت کردند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به مناسبتهای مبارک ماه شعبان، بر الگوگیری از رشادتهای امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) و توجه به مفهوم صلوات شعبانیه تأکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار