خبرهای داغ:
امام جمعه میامی:

غرب با وحدت و توسعه اسلام و مسلمانان مخالف است

امام جمعه میامی با تأکید بر اینکه آمریکا و غرب با وحدت، توسعه و پیشرفت اسلام و مسلمانان مخالف است، گفت: یکی از ترفندهای استکبار جهانی برای نابودی اسلام تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف میان مسلمانان است.
کد خبر: ۸۵۲۰۸۴۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر ضمن تبریک فرارسیدن ماه شعبان اظهار کرد: ماه شعبان، ماه قرآن و ماه استغفار و آمرزش گناهان و ماه پیامبر خدا و فرصتی برای آماده شدن برای ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان است.

امام جمعه میامی همچنین به میلاد باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار اشاره کرد و افزود: پاسداران نیروهای هیشه بیدار و هوشیار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و ما باید امروز به اقتدار سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلح افتخار کنیم.

وی تصریح کرد: امروز دشمن با وجود نیروهای بسیج، سپاه و ارتش آن چنان به وحشت افتاده است که دیوانه وار به دنبال طراحی نقشه ها و توطئه های جدید علیه انقلاب اسلامی ایران را دارد.

صفایی پور سپاه پاسداران را یکی میراث ماندگار امام راحل(ره)دانست و افزود: ما باید قدردان زحمات پاسداران و بسیجیان عزیز باشیم و امروز پاسداری از انقلاب به معنای پیش برندگی است و ما باید با اقتدار و با صلابت کامل در جهان پیش برنده باشیم تا به آن نقطه مقصد برسیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی میامی همچنین به فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر یک نقطه عطف و یک حرکت غرور آفرین بود که با فتح خرمشهر شیشه عمر صدام و حزب بعث شکست.

صفایی پور در در ادامه به اقدامات آل سعود در یمن اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا و کشورهای غربی از کشتی ایران که حامل کمکهای مردمی به یمن بوده به وحشت افتاده است و ایران با قدرت این کمک ها را به سرمنزل خواهد رساند.

امام جمعه میامی همچنین به جنایات آمریکا در منطقه اشاره کرد و تصریح کرد: کشوری که خود ادعای حقوق بشر و دموکراسی را دارد؛ امروز نشان داده است که مخالف مردم سالاری است.

امام جمعه میامی با تأکید بر اینکه آمریکا و غرب با وحدت، توسعه و پیشرفت اسلام و مسلمانان مخالف است و بارها این را نشان داده است و امروز نباید به آمریکا اعتماد کرد؛ گفت: یکی از ترفندهای استکبار جهانی برای نابودی اسلام تفرقه افکنی و ایجاد اختلاف میان مسلمانان است.

صفایی پور گفت:مردم و مسئولان ما باید هوشیار باشند و ملت های منطقه نیز باید هوشیار باشند که این دشمن زخم خورده هرگز از توطئه های خود باز نخواهد ایستاد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها