خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سرخه:

مهم ترین مأموریت نظام صاحین کادر سازی برای انقلاب است

فرمانده سپاه سرخه گفت: مهمترین مأموریت نظام صالحین کادرسازی برای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۲۰۸۶۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمد امامی در دیداری که با امام جمعه سرخه به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه به ‌ویژه میلاد مسعود سیدالشهدا حضرت امام حسین(ع) بر تمامی شیعیان بویژه پاسداران و سبزپوشان انقلاب اسلامی ایران که با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه و دیگر پاسداران سپاه ناحیه سرخه که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: ماموریت سپاه دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی بر اساس مقتضیات زمانی و مکانی است و هر کس سپاه و بسیج را نیرویی صرفاً نظامی بداند، در حق آن ظلم کرده است.

وی بیان کرد: آحاد بسیجیان در جهت تحقق منویات مقام عظمای ولایت در حد توان خود برای فعال‌سازی جامعه و مقابله با جنگ نرم دشمن تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: ما در کارها نیاز به پشتوانه روحانیت داریم و ازنقش روحانیت در بسیج مردمی نباید غفلت کرد، روحانیت در ایام دفاع مقدس روحیه مقاومت، حماسه و ایثار را در رزمندگان ایجاد کردند.

امامی افزود: هیچ کاری و حرکتی نیست که در آن به معرفت و بصیرت نیاز نباشد؛ زیرا نخستین شرط هر اقدام و کاری بصیرت است.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: تربیت بهترینها در صالحین جز مأموریت های بسیج است و ما به دنبال این هستیم که بسیجیان ما در مقابل فتنه های داخلی و خارجی لغزش پیدا نکنند و در مقابل دشمنان و حفظ از دستاوردهای انقلاب بهترین حضور را داشته باشند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار