نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفتگو با بسیج:

تیم مذاکره کننده هسته ای مراقب ترفندهای دشمن باشد

کد خبر: ۸۵۲۰۹۰۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹

آیت الله علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در تحلیل بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص عدم اجازه ایران مبنی بر بازرسی از مراکز دفاعی گفت: در زمان حمله آمریکا به عراق و افغانستان این سوال از مقامات آمریکایی پرسیده شده بود که چرا شما به ایران حمله نکردید آنها گفته بودند به خاطر اینکه ما نمی دانستیم ایران چه توانایی هایی دارد و عکس العمل سپاه و بسیج نسبت به این حمله چه طور خواهد بود.

سعیدی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ایرانیان استقلال سیاسی و دفاعی بوده است : این دو مساله برای دشمن تبدیل به کابوس شده است چرا که امروز ایران کشوری است که با سلاح و نیروی بومی از استقلال سیاسی خود دفاع می کند.

سعیدی با اشاره به اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری خطوط قرمز برای همه است گفت: در طی دو دهه گذشته نیز هر وقت مردم و مسئولین پیرو ولایت فقیه بوده اند توانسته اند به قله های موفقیت دست یابند.

وی با تاکید بر اینکه موضوع مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 تنها در مسایل هسته ای است و لاغیر افزود: البته آمریکایی ها درصدد هستند تا این مذاکرات را به حوزه های دیگری نیز تسری دهند.

وی با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای باید به شدت هوشیار و مراقب ترفندهای دشمن باشد گفت: امید داریم هم دولت و هم مجلس در این خصوص به وظایف اصلیشان عمل کنند.

ارسال نظرات