مسئول سازمان بسیج مداحان استان البرز با اشاره به راه مبارزه با رسانه های دشمن گفت:ما باید سطح معرفتی خودمان و جامعه را با قرآن و معارف اهل بیت (ع) بالا ببریم و زیبایی محبت اهل بیت (ع) را به دیگران بگوییم.
کد خبر: ۸۵۲۰۹۱۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار شوذب محمدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت:همایش علمی تخصصی مداحان، شعرا و مدیران هیئات مذهبی با هدف بصیرت‌افزایی هر چه بیشتر مدیران هیئات و شناخت ایشان از آسیب‌ها و تهدیداتی که پیش روی هیئات مذهبی است برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان البرز افزود: این دوره آموزشی به همت سازمان بسیج مداحان و با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج برگزار می‌شود.

محمدی با اشاره به راه مبارزه با رسانه های دشمن خاطرنشان کرد: ما باید سطح معرفتی خودمان و جامعه را با قرآن و معارف اهل بیت (ع) بالا ببریم و زیبایی محبت اهل بیت (ع) را به دیگران بگوییم.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان البرز تصریح کرد: در راستای اطاعت از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مد ظله العالی) و توجه  ویژه وخاص معظم له به موضوع ستایشگری و مداحی اهل بیت عصمت وطهارت (علیهم السلام)و همچنین ضرورت انسجام و  ساماندهی مداحان کشور به عنوان یکی از اقشار مهم و تأثیر گذار بر روی اعتقادات و فرهنگ عمومی جامعه و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد مقابله با تهاجم فرهنگی وحضور مقتدرانه بسیجیان سرافراز و فدائیان ولایت در عرصه جنگ نرم با استکبار جهانی ولزوم تبلیغ و ترویج هرچه بیشتر معنویت وانوارطیبه اسلام ناب محمدی (ص) و گسترش فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) در لایه های مختلف مردم شریف ایران اسلامی، این دوره در 6 نوبت در طول سال برگزار خواهد شد.

محمدی در تشریح چگونگی برگزاری این دوره در 6 نوبت اضافه کرد:در طول برگزاری این دوره که شامل سه بخش خواهد بود، مباحثی چون بصیرت سیاسی، چگونگی مقابله با ماهواره و نقش هیأت مذهبی در این زمینه، شناخت گروه‌های تکفیری، مدیریت هیئات و... برای حاضران بیان می‌شود.
وی همچنین ارتباط و تعامل فرهنگی میان هیئات مذهبی و مداحان، تلاش برای آسیب زدایی و خرافه زدایی و اجرای برنامه های موثر فرهنگی به منظور ارتقاء معارف اهل بیت از جمله اهداف برگزاری این همایش تخصصی بیان کرد.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان البرز در خصوص کارگاه های آموزشی که در حاشیه این همایش برگزار شده، گفت: بیان راهبرد ها و راهکارها در اجرای برنامه های فرهنگی و آسیب زدایی از فعالیت های دینی و مذهبی از موضوعات مطرح شده در کارگاه های آموزشی بود که در حاشیه این همایش برگزار شده است.
در این دوره آموزشی حجت الاسلام محمد جواد موحد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز،حاج فرید نجف نیا وبه ایراد سخن پرداختند.
ارسال نظرات