در آستانه سالروز عملیات فتح خرمشهر و اعیاد شعبانیه و روزهای پاسدار و جانباز، قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای شهرستان کوهرنگ، غبارروبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۸۵۲۰۹۴۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهیدان آزادسازی خرمشهر، قهرمان و تبریک اعیاد شعبانیه و روزهای پاسدار و جانباز، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهداء کمترین کار در برابر رشادت و ایثار و ازخودگذشتگی این عزیزان در راه انقلاب و کیان اسلامی است.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی، افزود: در آئین غبارروبی و عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدای شهرستان کوهرنگ، جمعی از خانواده معظم شهداء،‌مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی حضور داشتند.

گفتنی است: فرماندار، بخشدار، و برخی از مسئولین ادارات در این مراسم معنوی شرکت کردند.

محسن حیدری مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فارسان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز سوم خرداد ماه گفت: گرامیداشت مقام شهداء و ارج نهادن به خانواده های محترم این عزیزان و ظیفه تک تک ماست و به فرموده مقام معظم رهبری اجر و پاداش آن کمتر از خود شهادت نیست.

در پایان این مراسم معنوی کلیه شرکت کنندگان با در دست داشتن گل و گلاب به غبار روبی و عطر افشانی غبور مطهر شهداء پرداختند و در فضای بسیار معنوی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

ارسال نظرات