سپاه تهران بزرگ به مقام قهرمانی دومین جشنواره فرهنگی – ورزشی ثارالله رسید.
کد خبر: ۸۵۲۰۹۶۷
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

به گزارش پایگاه خبرگزاری بسیج، دومین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به میزبانی سپاه محمد رسول‌الله(ص) در تهران برگزار شد.

این جشنواره فرهنگی ـ ورزشی با هدف ارتقای آمادگی جسمانی و روحیه نشاط و تندرستی در سه رده برادران پایور، خواهران و سربازان در بخش‌های تیمی و انفرادی برگزار شد. مسابقات برادران پایور در ۱۳ رشته شنا، والیبال، فوتسال، کاراته، جودو، تکواندو، تیراندازی، تنیس روی‌میز، باستانی، دوومیدانی، دفاع شخصی، آمادگی جسمانی و کوهپیمایی؛ خواهران پایور نیز در رشته‌های دفاع شخصی، تکواندو، شنا، کاراته و تیراندازی؛ پرسنل وظیفه در پنج رشته شنا، کاراته، تکواندو، تیراندازی و تنیس روی میز با هم به رقابت پرداختند. در پایان این جشنواره، سپاه تهران بزرگ در مجموع امتیازات بالاتر از رقیبان خود ایستاد و قهرمان دومین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی ثارالله شد.

همچنین در مسابقات خواهران، تیم‌های سپاه تهران بزرگ، دانشگاه بقیه‌الله (عج) و قرارگاه ثارالله عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند. در بخش پایوران نیز سپاه تهران بزرگ، پیشتاز این دوره از مسابقات بود و تیم‌های هوافضا و سپاه سیدالشهداء در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در قسمت سربازان نیز سپاه تهران بزرگ، قرارگاه ثارالله و سپاه ولی امر در جایگا‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی این جشنواره ایستادند.

ارسال نظرات