امام جمعه خلخال:

عده از مسئولین سخنان رهبری را دیر متوجه می شوند/خطوط قرمز نظام حفظ شود

امام جمعه خلخال گفت: بعضی از مسئولین رده بالای کشور منظور مقام معظم رهبری را دیر متوجه می‌شوند و باید در مذاکرات هسته ای تمامی خطوط قرمز نظام حفظ شود
کد خبر: ۸۵۲۰۹۸۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام امیر رشتبری امام جمعه خلخال در خطبه‌های نماز جمعه خلخال با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگان دانشگاه امام حسین (ع) گفت: عده از مسئولین سخنان رهبر معظم انقلاب را دیر متوجه می شوند و بعدا می فهمند که منظور رهبر معظم انقلاب ودغدغه ایشان چه بوده است که باید تیزبین و هوشیار در برابر دشمنان مقاومت کنند .

رشتبری گفت : دشمن به دنبال امیتاز خواهی از کشور ماست و باید تیم مذاکره کننده هسته‌ای بانترسی از تمام تحریم و بدون ترس و واهمه وتهدیدها از تمامی حقوق این ملت در مجامع بین المللی دفاع کنند و هرگز عقب نشینی نکنند.

رشتبری به اقدامات پشت پرده و پنهان امریکا اشاره کرد و گفت: در طول 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با ظلم و تهدید و تحریم و جنگ در صدد براندازی این نظام بوده اند که این نظام الهی و معنوی با پشتیبانی مردم و با هدایت رهبری معظم انقلاب همواره از خطرات دشمنان به دور مانده اند که امروز وظیفه اصلی ما دشمن شناسی است.

رشتری گفت: مسئولین باید در مقابل زیاده خواهی دشمنان مقاومت کنند و دشمنان در طول سال‌ها ضرب و شست ملت ایران را چشیده اند و این ملت هرگز از حقوق خود در برابر دشمنان کوتاه نخواهندآمد.

وی سخنان رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب همه مسئولین کشور دانست و گفت: ما اجازه نخواهیم دادکه دشمنان با هیچ یک از دانشمندان ما مصاحبه و یا گفتگو نمایند و هیچ اجازه بازرسی آنان را از مراکز و تجهیزات نظامی نخواهیم داد و این ممنوعیت بازدید از مراکز نظامی در ایران به قوت خود باقی است.

وی با تبریک سالروز ولادت امام حسین (ع) این روز را به تمامی پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت وا فزود: پاسداران حامی اصلی انقلاب اسلامی بوده ودر این راه ثابت قدم هستند.

ارسال نظرات