معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزرات ورزش و جوانان گفت: هیچ اعتباری برای احداث کمپ ورزشی در سرعین وجود ندارد و ما نمی‌توانیم این پروژه را اجرایی کنیم.
کد خبر: ۸۵۲۱۰۰۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،امیررضا خادم صبح در جریان بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی در اردبیل اظهار کرد: احداث کمپ تیم‌های ملی در سرعین در حد یک طرح است و با توجه به اینکه در کشور پروژه‌های نیمه‌تمام متنوعی داریم که تنها برای تکمیل آنها 8 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است امکان کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید وجود ندارد و ما نمی‌توانیم این کمپ را با اعتبارات دولتی اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی گفت: اگر کمپی نیز قرار است در سرعین احداث شود باید از محل اعتبارات استانی و یا با همراهی بخش خصوصی انجام شود که قطعا اگر سرمایه‌گذاری حاضر باشد در سرعین به عنوان یک منطقه مستعد برای حضور تیم‌های ورزشی با هدف برپایی اردوها و آمادگی برای حضور در رقابت‌های مختلف سرمایه‌گذاری کند ما آمادگی داریم از بخش خصوصی حمایت کنیم.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزرات ورزش و جوانان به فعالیت‌های هیئت‌های ورزشی در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه ظرفیت‌های بیشتری در این استان وجود دارد انتظار می‌رود شرایط جدی‌تری نیز در حوزه ورزش و جوانان شاهد باشیم چرا که ما بزرگان ورزشی و نخبگان متعددی را همچون علی دایی و حسین رضازاده از این استان داریم که هیچ وقت قهرمانی‌های آنها از ذهن مردم فراموش نمی‌شود.

خادم عنوان کرد: وجود این نفرات نشان می‌دهد که استان اردبیل از توانمندی‌های بالایی برخوردار است و انتظار این است که این شرایط ارتقا یافته و هیچ‌گونه افولی را در این حوزه شاهد نباشیم.

این مسئول ادامه داد: با روی کار آمدن مدیریت جدید در ورزش و جوانان استان اردبیل در یک سال اخیر روند رو به جلویی را در بخش‌های مختلف شاهد هستیم و امیدواریم در آینده نیز یک رشد تصاعدی مناسبی را در ورزش قهرمانی در این استان شاهد باشیم.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزرات ورزش و جوانان یادآور شد: هر چند نگاه ما تنها به حوزه قهرمانی متمرکز نیست بلکه به بخش بانوان و ورزش همگانی نیز نظر مساعدی داریم قطعا در ادامه این فرایند‌ها می‌تواند ورزش استان به شکل همه‌جانبه توسعه یابد.

حضور ما در استان‌ها به منزله توزیع اعتبارات نیست

خادم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفرهای هفتگی خود به استان‌ها بیان کرد: هدف ما از این سفرهای دوره‌ای، توزیع منابع مالی نیست بلکه تلاش می‌کنیم تا ارزیابی عملکرد حوزه ورزش و جوانان را انجام دهیم.

وی گفت: در طول سال، وزارت ورزش و جوانان حمایت‌های مختلفی را از هیئت‌ها و ادارات ورزش و جوانان استان‌ها انجام می‌دهد هر چند که اعتبارات تخصیصی به آنها جوابگو نیست و ما نیز این مسئله را به خوبی می‌دانیم و در حد وسع و توان تلاش می‌کنیم تا با ترزیق منابع و اعتبارات بکوشیم تا بخشی از این نارسایی‌ها برطرف شود.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزرات ورزش و جوانان در پایان سخنان خود یادآور شد: اینگونه نیست که ما فقط به دنبال توزیع اعتبارات باشیم و هیچ نظارتی بر عملکردها نداشته باشیم بلکه سعی وافری داریم تا هر هفته با سفری که به استان‌ها انجام می‌دهیم نظارت دقیق بر نحوه عملکرد آنها داشته باشیم.

ارسال نظرات