خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولايت تبريز در آستانه روز پاسدار با تاكيد به اينكه پاسداري، گزينش الهي است، گفت: بايد پاسداران با خودسازي دروني، در همه ابعاد سرباز ولايت باشند تا با ایستادگی خود دشمن را مثل هميشه ناكام بگذارند.
کد خبر: ۸۵۲۱۰۰۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱

رحيم ملاحسيني در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، با اشاره به تاسيس سپاه از سوي امام راحل(ره)، پاسداري را مرام، ايمان و سرشت پاكي خواند كه در وجود پاسداران متبلور است چنانکه اوج عقیده آنها را می توان در روحیه شهادت طلبی شان جستجو کرد.

وي پاسداران را زينت ولايت فقيه عنوان و بيان كرد: پاسداران در راه دفاع از ولايت فقيه ثابت قدم هستند و اين خصيصه اصلي و وجه تمايز سپاه با ديگر نيروهاي مسلح در كشورهايي همچون سوريه، عراق، يمن و ... است.

ملاحسيني ولايت فقيه را موجب امنيت كشور برشمرد و ادامه داد: اگر در سوریه و عراق با وجود نیروهای مسلح از امنیت خبری نیست به خاطر نبود رهبری است و این همان نیازی است که در کشورهای اسلامی احساس می شود.

وي پاسداري را عقيده و فكر خواند و اظهار داشت: پاسداران نقطه اميد و اعتماد ملت هستند و با اين فكر نه تنها از روحيه اي كه در زمان جنگ براي دفاع از دشمن داشتند كم نشده بلكه بر شدت آن نيز افزوده شده و با اين روحيه و فكر پاسداران هیچ زمانی احساس خستگي نمي كنند.

اين فرمانده بسيجي بهترين پاسداران را همان شهداي دوران دفاع مقدس دانست كه با خون پاكشان نهال انقلاب را آبیاری کردند.

وي در پايان سخنان خود با اشاره به هجمه فرهنگي دشمنان، ماموريت اصلي بسيج را جنگ نرم دانست و تاكيد كرد: با توجه به سختي كار در جنگ نرم، بسيجيان بايد با هوشياري، حركات دشمن را رصد كرده و در مقابل توطئه هاي آن ها مردم را بيمه کنند و نگذارند افكار آن ها در بين مردم به خصوص جوانان نفوذ كند که خودسازي بهترين سلاح در مقابله با هجمه فرهنگي دشمن است.

 

ارسال نظرات