فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه(س) سمنان:

پاسداران مدافعان حريم ولايت و انقلاب هستند

فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه(س) سمنان گفت: پاسداران به پيروي از سيره اباعبدالله الحسين(ع) مدافعان حريم ولايت و انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۵۲۱۰۷۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
عفت دیابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسیج در سمنان، ضمن گرامیداشت روز پاسدار، اظهار کرد: با توجه به مضمون سوره انفال که آمده است «خود را برای مقابله با دشمنان آماده کنید»، می توان معنا و وظیفه پاسداران را دریافت.

وی ادامه داد: پاسداران باید در دو بُعد نظامی و غیرنظامی توانایی های خود را در راستای حفظ دین و میهن خود ارتقا دهند و طبق وظیفه الهی خود پاسدار ارزش های دینی و انقلابی کشور باشند.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه(س) با بیان اینکه دشمن همیشه از سپاه و پاسداران هراس دارد، افزود: تشکیل سپاه پاسداران که از تدبیرات حضرت امام خميني(ره) بود را باید یکی از الطاف خفیه الهی بدانیم.

دیابی خاطرنشان کرد: پاسداران از زمان تأسیس سپاه تاکنون کارنامه درخشانی در این نهاد مقدس از خود به جای گذاشته اند و در همه عرصه هایی که ورود پیدا کردند از جمله هشت سال دفاع مقدس به موفقیت دست یافتند.

وی تصریح کرد: پاسداران دارای روحیه از خودگذشتگی، ایثار و شهادت هستند و همه این موارد دست به دست هم داده اند تا دشمن قسم خورده ایران اسلامی از سپاه و پاسداران وحشت داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار