با حضور مسئولان شهرستان طرح های اقتصاد مقاومتی و پروژه های محرومیت زدایی در روستاهای محروم شهرستان مشگین شهر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۲۱۱۳۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، در مراسمی که با حضور برخی از مسئولان شهرستان مشگین شهر برگزار شده بود، طرح‌های اقتصاد مقاومتی افتتاح و آماده بهره برداری شد.

سرهنگ پاسدار محمد پورمند فرمانده سپاه شهرستان مشگین شهر در مراسم افتتاحیه پروژه های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی اظهار کرد: این طرح ها و پروژه ها با همکاری و پیگیری بسیج سازندگی ناحیه مشگین شهر به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی افزود: در حمایت از شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی مشگین شهر در حوزه های مختلف وارد عرصه شده با تمام وجود از طرح‌های اقتصادی که موجب شکوفایی اقتصاد منطقه می شود به نحو احسن حمایت می‌کند.

وی در حاشیه افتتاحیه پرورش ماهی روستای کنگرلو گفت: با حمایت های بسیج سازندگی مشگین شهر بیش از 700 نفر مشغول کار شده و در این راستای بیش از 100 طرح اقتصاد مقاومتی در این شهرستان راه اندازی شده است که در صورت به بهره برداری رسیدن این طرح ها موجبات رونق منطقه را نیز فراهم می کند.

گفتنی است علاوه بر طرح های اقتصاد مقاومتی، کاروان محرومیت زدایی بسیج سازندگی در روستاهای محروم شهرستان حضور یافته و در تکمیل برخی از طرح ها که به صورت نیمه کاره رها شده است کمک می کند که از جمله این طرح ها می توان به مسجد روستای چناق بلاغ که از روستاهای دور افتاده شهرستان مشگین شهر است اشاره کرد به طوری که این مسجد با اعتباری بالغ بر 130 میلیون تومان به همتت مردم روستا، خیرین مسجد ساز و بسیج سازندگی سپاه مشگین شهر تکمیل و افتتاح شد.

همچنین علاوه بر مسجد، راه روستایی چندین روستا با پیگیری بسیج سازندگی و همکاری اداره راه و شهرسازی زیر سازی شده است که در صورت حمایت مسئولان شهرستان عملیات آسفالت ریزی آن نیز انجام می گیرد.

ارسال نظرات