امام جمعه مشگین شهر گفت: دشمن در تلاش است ناامنی های منطقه را به مرز های این کشور انتقال دهد تا بتواند از این طریق به جمهوری اسلامی نزدیک شده و به اهداف شوم خود دست یابد.
کد خبر: ۸۵۲۱۱۴۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز ولات امام حسین (ع) گفت: امام حسین (ع) بزرگ پاسدار اسلام است و این روز به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است.

وی افزود: نهاد مقدس سپاه پاسداران با انقلاب اسلامی شکل گرفته است و در طول سال های متمادی توانسته است در داخل و خارج از مرز های این کشور موفقیت های ارزشمندی کسب نمایند لذا این نهاد محبوب امام و ملت ایران بوده و هست.

وی تصریح کرد: علاوه بر اقداماتی که نهاد مقدس سپاه پاسداران انجام انجام داده است، وقتی دشمن بر رو نهادی برنامه ریزی می کند قطعاً آن نهاد ارزشمند و موثر است لذا باید همواره مورد حمایت ملت ایران قرار گیرد.

وی با اشاره به خصوصیات بزرگ پاسدار حضرت سیدالشهداء (ع) گفت: اخلاق، اعتماد، شناخت و اقدام به موقع آن از جمله برجسته ترین خصوصیات امام حسین (ع) می باشد که این خصوصیات به عینه در سپاه پاسداران نیز مشاهده می شود.

حجت الاسلام باوقار در سخنانی دیگر ضمن گرامی داشت سالروز ولادت قمر بنی هاشم و امام سجاد (ع) خاطر نشان کرد: سالروز ولادت قمر بنی هاشم به عنوان روز جانباز نامگذاری شده است چرا که حضرت عباس (ع) در راه دین و اسلام و در دفاع از ولایت دستان، چشمان و تمام اعضای بدن خود را تقدیم کرده است و در جمهوری اسلامی ایران نیز در طول هشت سال دفاع مقدس جانبازان با اهدای اعضای بدن خود از امتحانی سخت با سرافرازی و سربلندی پیروز شدند لذا باید از خانواده این جانبازان که در نگهداری این عزیزان جهاد می کنند به نحو احسن قدردانی کرد و از مسئولان نیز انتظار می رود در جهت رفع مشکلات انان تلاش مضاعف داشته باشند.

امام جمعه مشگین شهر در بخشی از سخنان خود با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام توانستند در مقابل دشمنان ایستادگی کنند و در سوم خرداد نیز این رزمندگان توانستند با تجدید قوا و با اقتدار کامل بخش از کشور که در جنگ به دست دشمنان افتاده بود خارج کنند و به برکت این پیروزی رهبران سیاسی کشور توانستند در مواضع بین المللی موضع گیری کرده و حرف هایی برای گفتن داشته باشند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین (ع) گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار بر لزوم ایستادگی ملت ایران در مقابل زیاده خواهی های دشمنان تاکید کرده و فرموده اند که دشمن در تلاش است ناامنی های منطقه را به مرز های این کشور انتقال دهد تا بتواند از این طریق به جمهوری اسلامی نزدیک شده و به اهداف شوم خود دست یابد لذا اگر در این راستا کوچکترین شیطنتی انجام گیرد با پاسخ کوبنده ملت ایران مواجه خواهد شد.

ارسال نظرات