بیانیه سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به مناسبت آزاد سازی خرمشهر

عملیاتی که با وجود برتری نفرات و تجهیزات دشمن و پشتیبانی ابرقدرتهای دنیا از متجاوز، با نصرت الهی مسخر فرمان تاریخی امام امت و عزم و اراده رزمندگان جان برکف و اعتقاد و ایمانشان شد.
کد خبر: ۸۵۲۱۲۰۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳

بسم ا... الرحمن الرحیم

سلام و صلوات بر پیامبر عظیم و ائمه معصومین علیهم السلام

سلام و صلوات خداوند بر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای امام

سلام خداوند بر رهبر انقلاب اسلامی و رزمندگان و ایثارگران وآزادگان هشت سال دفاع مقدس

سلام بر ملت ایران و کربلاهای ایران و سلام بر خاک خوزستان و قلب تپنده آن خرمشهر قهرمان

سوم خرداد در تاریخ هشت سال دفاع مقدس مصادف است با عملیاتی غرور آفرین و شبیه به معجزه

عملیات بیت المقدس در تاریخ هشت سال دفاع مقدس نگینی است که بواسطه نصرت الهی درخشید و با درخشش خود چشم جهانیان را مات و مبهوت ساخت.

عملیاتی که با وجود برتری نفرات و تجهیزات دشمن و پشتیبانی ابرقدرتهای دنیا از متجاوز، با نصرت الهی مسخر فرمان تاریخی امام امت و عزم و اراده رزمندگان جان برکف و اعتقاد و ایمانشان شد.

امروز بعد از گذشت 33سال از سالروز فتح خرمشهر ، رزمندگان و دلاورمردان ایران اسلامی با اعتقادی قوی تر با تجهیزاتی بسیار پیشرفته و غیر قابل مقایسه با آن روز ها و در اوج آمادگی ، گوش به فرمان زعیم خویش ، امام خامنه ای مدظله العالی هستند تا در صورت اشاره معظم له با تمام وجود به دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی بپاخیزند.

فرزندان ایران اسلامی در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تبریک سالروز این عملیات غرور آفرین و با صدائی بلند و رسا اعلام می دارند با قلبی آکنده از عشق و ایمان و با عزمی استوار و آهنین در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی حرکت های دشمنان و معاندان خارجی و مغرضان و غافلان داخلی را لحظه به لحظه رصد کرده و آماده اند تاهرگونه فتنه و تجاوزی را در نطفه خفه نمایند.

واکنون در سالروز میلاد پر خیر و برکت امام حسین علیه السلام، الگو و سرور و سالار همه پاسداران، میلاد حضرت اباالفضل علیه السلام نماد ایثار و وفاداری و میلاد امام زین العابدین اسوه عبادت و اظاعت ، سبزپوشان سبز قامت سپاه حضرت عباس علیهم السلام ضمن تبریک این اعیاد اعلام می دارند، که با بصیرت و تیز بینی ، تحولات بین المللی و منطقه ای بخصوص تحولات کشور های مسلمان عراق، سوریه و یمن را به دقت رصد کرده و آماده اند به لطف خداوند ، و رهبری حکیمانه امام خامنه ای مدظله العالی در هر عرصه و مکانی انجام وظیفه نمایند.

در پایان با تبریک پیشاپیش میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)توفیق روز افزون برای همه خدمتگزاران اسلامی و آزادی و سربلندی برای همه ملت های آزاده دنیا آرزو مندیم.

والسلام علیکم و رحمه ا...

سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل

ارسال نظرات