فرمانده سپاه ‌‌زنجان با بیان اینکه ارتش و سپاه در اوج وحدت وارد صحنه نبرد شده و خرمشهر آزاد‌نشدنی را آزاد کردند، گفت: در این عملیات 60 هزار نیروی دشمن حضور داشت اما رزمندگان با اجرای چهار عملیات موفق شدند این شهر را آزاد کنند
کد خبر: ۸۵۲۱۲۴۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
سردار جهانبخش کرمی در سخنرانی پیش از خطبههای نماز جمعه این هفته با تبریک روز پاسدار اظهار داشت: مردم دنیا با عرض ارادت مردم زنجان نسبت به امام حسین (ع) آشنا هستند.

وی با بیان اینکه با تدبیر و فرمان امام خمینی (ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل شد، تصریح کرد: سپاه برای مقابله با تهدیدات دشمنان تشکیل شده است و نامگذاری روز ولادت امام حسین (ع) به این دلیل است که سپاه در کوتاه‌ترین زمان در پاسداری از انقلاب آنچنان درخشید که مورد تحسین امام (ره) قرار گرفت و روز ولادت این امام همام را به عنوان روز پاسدار نامگذاری کردند.

فرمانده سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه معنویت، اخلاص، ولایتمداری عاشورایی، مردمداری، مردم‌یاری، روحیه جهاد و شهادت از ویژگیهای سپاه است، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان میخواستند در نظام اسلامی بحران ایجاد کنند که سپاه با کمک سایر نیروها آنچنان درخشید که امام(ره) فرمودند: «همه امت ما سپاهی هستند».

سردار کرمی یادآور شد: زمانی که بسیاری از مناطق کشور از جمله کردستان در دست دشمنان بود، سپاه به همراه سایر نیروهای نظامی آنچنان درخشیدند که امروز کردستان آباد، سرزمین و پیشمرگان دلاوری داریم که در دفاع از انقلاب فداکاری میکنند.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس با رهبری امام خمینی (ره) سپاه و بسیج وارد صحنه شدند و آنچنان حماسه آفریدند که امام گفتند اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

فرمانده سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای عملیاتهای مختلف به همراه سایر نیروهای نظامی موجب شد تا خرمشهر به عنوان خونین‌شهر آزاد شده و در اختیار ایرانی‏ها قرار گرفت.

سردار کرمی با بیان اینکه ارتش و سپاه در اوج وحدت وارد صحنه نبرد شده و خرمشهر آزاد‌نشدنی را آزاد کردند، افزود: در این عملیات 60 هزار نیروی دشمن حضور داشت اما رزمندگان با اجرای چهار عملیات موفق شدند این شهر را آزاد کنند.

وی گفت: فرزندان دلاور ملت ایران عملیات‌های غرور‌آفرینی را انجام دادند که دشمنان مجبور به عقبنشینی شده و بعد از عملیات کربلای 5 مجبور به پذیرش قطعنامه شدند.

فرمانده سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بعد از دفاع مقدس نیز رزمندگان وارد صحنه سازندگی، عمران و کمک به دولت شده است، افزود: در صحنه خدمت به مردم مناطق محروم با اجرای طرحهای محرومیتزدایی، اجرای اردوهای جهادی به نظام اسلامی کمک میکنند.

سردار کرمی با اشاره به فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی از سوی بسیج و سپاه تصریح کرد: در سال گذشته از این طریق برای یکصد هزار نفر زمینه اشتغال فراهم شده است.

وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در خطرناکترین بحران‌ها حضور داشته و تهدیدات دشمنان را پاسخ میدهند، افزود: نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی کشور در همه نقاط کشور گوش به فرمان ولایت هستند.

فرمانده سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه باید در مقابل دشمن قوی باشیم افزود: کشورهایی که دم از حقوق بشر و آزادی و مبارزه با تروریسم می‌زنند امروز خودشان جنایتهای بیشرمانهای را انجام میدهند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه رژیم غاصب اسرائیل در مقابل مقاومت ملتهای مظلوم سر تعظیم فرود آورده است، افزود: این رژیم آدمکش و جنایتکار امروز مورد نفرین است.

وی اختلافافکنی در بین شیعه، سنی و تربیت افرادی همچون ابوبکر بغدادی را از اقدامات آمریکای جنایتکار عنوان کرد و افزود: امروز خائن‌الحرمین با پشتیبانی آمریکا و صهیونیستها در یمن جنایت می‏‌کند.

فرمانده سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اگر امروز دشمنان پای مذاکره نشستهاند، به برکت حماسه خرمشهر، شلمچه و خون پاک شهدا و ولایت فقیه است، افزود: ملت ایران پاسخ سختی به دشمنان میدهند.

سردار کرمی با اشاره به اینکه سنگرهای مسجد، مصلی و حسینیهها سنگرهای شکست‌ناپذیر اسلام هستند، افزود: اگر آمریکاییها فکر میکنند که میتوانند نفوذ انقلاب اسلامی را از دلهای ملتها بیرون کنند، فکر اشتباهی میکنند.

وی با بیان اینکه با مقام معظم رهبری بیعت کرده و فرزندان این ملت عاشورایی بیعت میکنند، افزود: ملت در عهد و پیمان خود بوده و هرگونه تهدیدات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی دشمن را پاسخ میدهند.

ارسال نظرات