امام جمعه هشترود:

باید بسیج را پویا و خودمان را از بسیج بدانیم

امام جمعه هشترود در همایش عاشقان ولایت سپاه اين شهرستان، با اشاره به نقش آفريني بسيج در 30 سال گذشته، گفت: همه پیروزی های ما مرهون فداکاری های بسیج است، ما باید بسیج را پویا و خودمان را از بسیج بدانیم چراكه تا بسیج است این کشور هیچوقت دچار مشکل نمی شود.
کد خبر: ۸۵۲۱۳۰۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام سیدسعید رشادی افزود: وظیفه ما بسیجیان این است که سطح فکری خودرابالاببریم چراكه دشمن همیشه ازسطح فکری پایین بهره برداری می کند.

وي با توجه به تشكيل حلقه هاي صالحين، هدف اين حلقه ها را ارتقاء سطح فکری و بصیرتی بسیجیان عنوان كرد كه بايد روز به روز تقويت شود.

حجت الاسلام رشادی تصريح كرد: پيش از انقلاب سران قدرت در ایران هیچ اختیاری نداشتند و باید از سفارت امریکا دستور می گرفتند ولی پس ازگذشت 36سال کشور ما به برکت این انقلاب، نظام، رهبری وحضور بسیج جزو پیشرفته ترین کشورهای جهان است.

خلیل شریفی فرمانده سپاه هشترود نیز در سخناني تاكيد كرد:  ولایت مدار آن کسی است که گوش به فرمان رهبر جامعه اسلامی باشد و آمادگی، وابستگی نداشتن و داشتن بصیرت از ویژگی های سربازان ولایت است.

همایش عاشقان ولایت با حضور جمعی از پایوران و 150نفر از مربیان و سرگروه های صالحین بسیج در حسینیه ثارالله سپاه هشترود برگزارشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها