خبرهای داغ:
فرمانده سپاه زیرکوه گفت: مربیان و سرگروه های شجره طیبه صالحین نسبت به مسائل روز دنیا و کشور آگاهی لازم داشته باشند تا دشمن نتواند در بین جوانان ما شبهه بیفکند.
کد خبر: ۸۵۲۱۳۶۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حسین میری در دیدار مربیان صالحین ضمن تبریک فرا رسیدن ایام شعبانیه اظهارداشت: شما مربیان در حلقه های صالحین مهمترین کار را انجام می دهید و نیاز به آگاهی دارید تا سرگروه های صالحین را آماده سازی کنید.

فرمانده سپاه زیرکوه با اشاره به شعار سال از سوی امام خامنه ای (حفظه الله) گفت: امسال باید در مبحث دشمن شناسی در حلقه های شجره طیبه صالحین کار شود زیرا دشمن برای اینکه به اهداف شوم خود برسد حتما از مهره های داخلی ما استفاده می کند.

وی با تاکید براینکه مربیان باید نسبت به مسائل روز دنیا آگاه باشند، افزود: باید در این زمینه و در بین سرگروه های صالحین آگاه سازی انجام شود و مربیان بسترهای بحث وگفت وگو را فراهم نمایند.

میری با بیان اینکه ما باید اعتقاد جوانان خود در زمینه های خدا شناسی و پیغمبر شناسی را بالا ببریم تا دشمن نتواند شبهه بیفکند، یادآورشد: صالحین نیاز به خوراک ثابت و مشخص نیست بلکه باید متناسب با نیاز و مکان موجود در حلقه های صالحین خوراک داده شود باید بومی و محلی کار شود و هر حلقه باید خوراک مورد نیاز حلقه اش را خودش پیدا کند.

حجت الاسلام ارمغان مسئولدفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زیرکوه در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: در حلقه های صالحین دو رکن اصلی سرگروه و فرمانده پایگاه هستند .

وی ادامه داد: مربیان با استفاده از این دو رکن حلقه سرگروه های خود را ضروری است تشکیل دهند زیرا هر سرگروهی جمعی در حلقه اش جهت تربیت آمده اند و با استفاده از مطالبی که شما مربیان در اختیار آنها گذاشته متربیان را نسبت به همه مسائل آماده می کنید.

ارمغان افزود: مسئله انتخابات به خصوص انتخابات مجلس خبرگان هم مد نظر مربیان باشد و نسبت به این مسئله سرگروه ها را هم توجیه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها