خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه سربیشه:

امروزه متهجران به ظاهر مسلمان گرفتار جاهلیت مدرن شده اند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه سربیشه گفت: جاهلیت مدرن مصداق آن دول متهجر پادشاهی عربی است که در ماه حرام ماهی که حتی مشرکین این ماه را قدر می دانستند، امروز کسانی که خودشان را خادم الحرمین می دانند به یک کشور فقیر مسلمان حمله کردند.
کد خبر: ۸۵۲۱۳۶۹
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام ملک آبادی در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای سربیشه که با حضور کارکنان سپاه، خانواده های معزز شهدا و اقشار مختلف مردم برگزارشد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ولادت با سعادت ابا عبدالله الحسین(ع) و هفته پاسدار گفت: خداوند متعال در قرآن کریم می فرمایند« ایمان تنها به گفتن شهادتین نیست».

وی اظهار کرد: اینکه شخصی بگوید خداوند و پیغمبر(ص) را قبول دارم ولی در عمل هیچ اتفاقی نیفتد این کار یک ادعای دروغ است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سربیشه با استناد به این آیه قرآن که می فرمایند «کسانی که ایمان آوردند و استقامت ورزیدند ...» گفت: شهدای عزیز استقامت ورزیدند و گرانبهاترین چیزی که داشتند یعنی جانشان را در راه خدا هدیه دادند.

وی با اشاره به حدیث پیامبر اسلام (ص) که می فرمایند« من بین دو جاهلیت مبعوث شدم و جاهلیت دوم از جاهلیت اول بدتر است» گفت: شاکله جاهلیت اولی تعصب، قبیله گرایی، فقر، فحشا و زنده به گور کردن دختران بود که به لطف پیامبر(ص) برچیده شد.

ملک آبادی افزود: جاهلیت دوم با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جاهلیت مدرن است که مصداق آن دول متهجر پادشاهی عربی است که در ماه حرام ماهی که حتی مشرکین این ماه را قدر می دانستند ، امروز کسانی که خودشان را خادم الحرمین می دانند به یک کشور فقیر مسلمان حمله کردند.

وی با اشاره به بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) راجع به جنگهای نیابتی ، اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب استکبار جهانی با راه اندازی جنگهای نیابتی و کشاندن آن به مرزهای ایران اسلامی قصدشان این است که نیروهای مسلح ما را دچار جنگ فرسایشی نمایند که البته جواب ایران اسلامی با پشتوانه رهبری امام خامنه ای و پاسداران مومن و جان بر کف قاطع و پشیمان کننده خواهد بود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها