خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه طبس با بیان اینکه نسبت ما با امام حسین(ع) یک نسبت پر افتخار است گفت: هنگامی که فرزندی به دنیا می آید کام او را با تربت امام حسین(ع) تبرک می کنند و در زمان مرگ هم انسان را با تربت امام حسین(ع) دفن می کنند.
کد خبر: ۸۵۲۱۳۸۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسینی در جشن میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار که با حضور فرماندهان، مسئولین و خانواده های پایوران در محل نماز خانه ناحیه طبس برگزار شد اظهار کرد: نسبت ما با امام حسین(ع) یک نسبت پر افتخار است به دلیل ارزش هایی که بین پاسداران از قبیل ولایت مداری و ولایت محوری وجود دارد.

وی به بیان فضیلت های امام حسین(ع) پرداخت و افزود: هنگامی که فرزندی به دنیا می آید کام او را با تربت امام حسین(ع) تبرک می کنند.

وی ادامه داد: در سراسر زندگی انسان و در هر مناسبتی زیارت امام حسین تاکید شده است و حتی در زمان مرگ و در قبر هم انسان را با تربت امام حسین (ع) دفن می کنند. لذا هر چه در اسلام داریم از امام حسین است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه طبس با بیان اینکه در روایت داریم "دو چیز وزنه اعمال را سنگین می کند؛ اول حسن خلق و دوم صلوات بر محمد و آل محمد، گفت: پیامبر(ص) در حدیثی خطاب به امام علی(ع) فرمودند: یا علی خُلقت را با خانواده، همسایه و با هر کسی که معاشرت داری نیکو کن تا خداوند، تو را با اعلی علیین برساند.
گفتنی است، در پایان این مراسم هم از پاسدار نمونه سال 1393 تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها