حضور یادگاران هشت سال دفاع مقدس و جانبازان سرافراز، گردهمایی بزرگ جانبازان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلخا ل در مجمع ارشاد برگزار شد
کد خبر: ۸۵۲۱۳۸۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال،در سالروز ولادت علمدار کربلا و روز جانباز حضرت ابوالفضل العباس (ع) گردهمایی بزرگ جانبازان شهرستان خلخال در مجتمع فرهنگی ارشاد خلخال برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از خانواده معظم شهدا و پاسداران نیز حضور داشتند حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری با تجلیل از مقام شامخ جانبازان هشت سال دفاع مقدس کشورمان گفت: عزت ملت ایران مرهون زحمات جانبازان و ایثارگران است.

رشتری در بخش دیگری از سخنان خود خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی و زندگی جانبازان شد و گفت: جامعه مدیون ایثار و جانفشانی  این عزیزان است.

وی با تبریک این روز به بزرگ جانباز جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای گفت: جانبازان از افتخارات ملت ایران در حماسه هشت سال دفاع مقدس هستند.

در این مراسم  عبدالله مراسم فرجی رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان خلخال نیز خدمت رسانی به جانبازان را وظیفه کارکنان این اداره و جامعه دانست و گفت: سامانه پیامکی بنیاد شهید وامور ایثارگران خلخال راه اندازی شده واز این پس دعوت از خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران با سامانه پیامکی انجام خواهد شد و بانک اطلاعات تلفن جانبازان سرافرازو ایثارگران وخانواده معظم شهدا به روز رسانی خواهد شد تا در مواقع لازم در خدمت رسانی به این عزیزان تسریع نماییم.

اجرای نمایش، قرائت شعر توسط شاعران شهرستان  و پخش کلیپ در خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جانبازان و مستند جانبازان از دیگر بخش های مهم این گردهمایی بود.

 

ارسال نظرات