همايش تجليل از جانبازان و ايثارگران شهرستان كوثر با حضور مسئولين و خانواده هاي شهدا و جانبازان در محل سالن انديشه كوثر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۱۴۰۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر،حجت الاسلام بيگي ، امام جمعه کوثردر مراسم تجلیل از جانبازان شهرستان كوثر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: جانبازان و ايثارگران مظهر ايثار و شهادت هستند و عليرغم اينكه امروزه توجهات بيشتري نسبت به اين قشر جامعه مي شود؛ بايستي از توانايي هاي آنان در عرصه هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي استفاده شود.

وي با بیان اینکه خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی ارزش‌های الهی و اعتقادی، وحی، کتاب خدا و سنت پیامبر (ص) است، گفت: معلم اصلی انقلاب امام حسین (ع) و یاران باوفایشان و مدرسه آن کربلا و جانباز جان بر كف كربلا اباالفضل اعباش است كه بايستي از آنان درس زندگاني بياموزيم.

خطيب جمعه كوثر شهدا و جانبازان را درس آموختگان این مدرسه دانست و اظهار داشت: جانبازان به عنوان ذخیره‌های ارزشمند دانشگاه جهاد وارد میدان مبارزه با دشمنان شده و با خداوند متعال معامله کردند.

در ادامه اين مراسم طيب اميني؛ رويس اداره بنياد شهيد شهرستان كوثر ضمن ارائه گزارش عملكرد از اين اداره جانبازان و ايثارگران را سرمايه هاي اصلي انقلاب عنوان كرد.

گفتني است كه در اين مراسم قول مساعد در خصوص بازسازي مزار 6 شهيد شهرستان كوثر از سوي فرمانداري اين شهرستان داده شد.

در پايان از جانبازان و ايثارگران شهرستان كوثر تجليل به عمل آمد.

شهرستان كوثر در جنوب استان اردبيل داراي 144 نفر جانباز است.

 

 

ارسال نظرات