خبرهای داغ:
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: اسناد، خاطرات و وصیت نامه های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان برای انتقال آن به نسل های آینده کشور به صورت تخصصی جمع آوری می شود.
کد خبر: ۸۵۲۱۴۵۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، حسن مجنونی در مراسم تجلیل از رزمندگان عملیات الی بیت المقدس اظهارداشت: رزمند گان خراسان جنوبی در دوران دفاع مقدس نقش گسترده و ارزنده ای داشتند و درهمین راستا معاونت پژوهشی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اقدام به بررسی نقش استان ، فرماندهان و رزمندگان استان در دوران هشت سال دفاع مقدس کرده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان خطاب به رزمندگان حاضر در این مراسم گفت: شما رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس زحمات بسیار زیادی کشیده اید که مصاحبه هایی که با رزمندگان گرفته می شود تاثیر زیادی بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل آینده دارد.

وی نقش استان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس را ارزنده ومهم دانست و افزود: شهدا، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان نسبت به سایر استانهای کشور مظلوم واقع شده اند و تاکنون کاری برای معرفی آنها انجام نشده است.

مجنونی متذکرشد: از همه رزمندگان استان درخواست می شود عکسها و خاطراتی که در اختیار دارند را در اختیار واحد پژوهشی این اداره کل قرار دهند تا آثار و خاطرات این دوران به نسل آینده منتقل شود.

ایجاد بزرگترین کتابخانه دفاع مقدس در شرق کشور

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ادامه داد: اسناد جمع‌آوری شده از تمام استان در مرکز اسناد انقلاب و دفاع مقدس و در محل موزه دفاع مقدس استان نگهداری خواهد شد.

وی به راه اندازی کتابخانه انقلاب و دفاع مقدس نیز در محل این موزه اشاره کرد و افزود: دنبال این هستیم از هر نسخه کتاب مرتبط در این کتابخانه نگهداری شود تا بزرگترین کتابخانه دفاع مقدس در منطقه باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها