خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود گفت: پاسداران امروز آماده تر از گذشته برای دفاع از حریم مادی و معنوی کشور آماده هستند.
کد خبر: ۸۵۲۱۴۸۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسیج در شاهرود در حاشیه این اردو با تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار کرد: پاسداران سربازان ولایت و نظام هستند و در پاسداری از ارزش های والای اسلامی و الهی و حفظ و حراست از کشور عزیزمان لحظه ای تردید به خود راه نمی دهند.

با تاکید بر تبعیت از رهبری در بالابردن آمادگی روحی و جسمی نیروها گفت: پاسداران ما حافظام مرزهای عقیده شرف و عزت و سربلندی و اقتدار نظام هستند و در همه حال آماده جانبازی و از جان گذشتگی می باشند.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم خودسازی را در دستور کار قرار دهیم افزود: خودسازی نیروها جز مهمترین برنامه هاست و سپاه پاسداران در تلاش است نیروها و خانواده های کارکنان را هم در بعد عقیدتی و سیاسی و هم در بعد معرفت و بصیرتی تقویت نمایند و پاسداران در تراز انقلاب اسلامی تربیت نماید و خانواده های این عزیزان نیز مورد توجه هستند.

به گزارش خبرگزاري بسيج از شاهرود، در گرامیداشت ایام میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اردوی یکروز تفریحی کارکنان سپاه شاهرود در منطقه قطری بخش بسطام شاهرود برگزار شد.

در این اردوی یکروزه کارکنان سپاه شاهرود به همراه خانواده هایشان در منطقه امامزاده محمد سراوین قطری حضور یافته و برنامه های متنوع و شادی در بزرگداشت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار در این روز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها