خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود گفت: در گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و گرامیداشت روز پاسدار همايش پياده روي و رالي خانوادگي در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۱۴۹۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
مجید کبابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار با اشاره به برنامه های ورزشی انجام شده در این راستا اظهار کرد: تربیت بدنی سپاه شاهرود در گراميداشت روز پاسدار مسابقات طناب کشی،دارت و فوتسال و همایش پیاده روی و کوهپیمایی را برای کارکنان و خانواده های پاسداران سپاه شاهرود برگزار کرد.

وی افزود: در گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و گرامیداشت روز پاسدار مسابقات دارت، فوتسال و طناب کشی در منطقه قطری با حضور کارکنان برگزار و نفرات و تیم های برتر تقدیر شدند.

مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: همایش پیاده روی و کوهپیمایی با حضور خانواده های کارکنان سپاه شاهرود در منطقه قطری شاهرود با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی و بزرگداشت سوم خرداد و روز پاسدار برگزار شد.

کبابی با اشاره به برگزاری رالی خانوادگی کارکنان سپاه شاهرود گفت: رالی خانوادگی به مناسبت روز پاسدار و حماسه فتح خرمشهر از سپاه شاهرود تا امامزاده سراوین قطری به طول 35 کیلومتر با حضور بیش از 40 دستگاه خودرو کارکنان سپاه شاهرود برگزار شد در پایان به خودروهای برتر هدایای ارزنده ای اهدا شد.

وي با بیان اینکه اجرای برنامه های مختلف ورزشی در جهت تقویت روحیه کارکنان انجام می شود اظهار کرد: در طول سال برنامه های مختلف ورزشی و تست های مختلف ورزشی در جهت آمادگی جسمی نیروها و بالابردن روحیه این عزیزان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها