مسئول امور بانوان فرمانداری بابل گفت: 950 نفر از خواهران بابلی به‌مناسبت رحلت امام، به مرقد امام (ره) اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۲۱۵۰۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار، سمانه محمدی گفت:باید با اجرای برنامه‌های مناسب، سالروز حماسه سوم خرداد را به‌خوبی گرامی بداریم تا نسل فعلی بداند چه حماسه‌هایی در دفاع از ایران اسلامی رقم خورده است.
وی ادامه داد: سوم خرداد سند افتخار ملت است، آزادسازی خرمشهر با تکیه بر ایمان الهی و عزم راسخ رزمندگان در دفاع از کیان مملکت به‎وقوع پیوست، باید برنامه‌های گرامیداشت سالروز سوم خرداد از غنای محتوایی خوبی برخوردار باشد و تمامی اقشار مردم و به‌ویژه نسل جوان بتوانند از این برنامه‌ها بهره ببرند.
 
محمدی افزود: ویژه‌برنامه‌ای به‌مناسبت سوم خرداد و ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی از سوی حوزه امور بانوان فرمانداری بابل برگزار می‌شود که برگزاری مسابقه یار سفر کرده بین فرهنگیان و دانش‎آموزان، مسابقه آثار امام (ره)، دیدار با سه خانواده شهید و جانباز، همایش قیام 15 خرداد، اعزام مبلغ در طول ایام، مسابقه ورزشی بانوان به شکل بومی‎ و محلی، فضاسازی و نصب بنر از جمله این برنامه‌ها است.
 
مسئول امور بانوان فرمانداری بابل یادآور شد: سومین همایش زنان رؤسای ادارات و اعضای کمیسیون بانوان و حوزه‌های شهرستان به مناسبت این ایام برگزار می‌شود.
 
محمدی در پایان از برگزاری جشن بزرگ ویژه همسران مدیران با موضوع سبک زندگی اسلامی با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات و فرمانداری بابل به‌مناسبت ولادت با سعادت امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع) و امام سجاد (ع) خبر داد.
 
انتهای پیام/د
ارسال نظرات