دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: مراسم کلنگ‌زنی طرح توسعه یادمان شهدای سیرانبند بانه فردا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۱۵۰۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،سرهنگ نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اعلام این خبر افزود: اجرای طرح توسعه این یادمان به همت وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی آغاز می‌شود.
 
وی ادامه داد: یادمان‌های دفاع مقدس دارای دستگاه دولتی معین هستند و هر کدام از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها،معین یک یا دو یادمان هستند که در توسعه فضاهای خدماتی و عمرانی همکاری دارند. همچنین در اوج زمان برگزاری راهیان نور، این دستگاه‌ها در توسعه‌ فضاهای فرهنگی نقش دارند. این هماهنگی‌ها توسط شورایی به ریاست حسام الدین آشنا (نماینده تام‌الأختیار رئیس جمهور در ستاد مرکزی راهیان نور کشور) صورت می‌گیرد.
 
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور بیان کرد:طبق مصوبه و پیگیری‌هایی که انجام شد، وزارت رفاه این طرح توسعه را در یادمان شهدای غریب سیرانبند انجام خواهد داد. این یادمان در حال حاضر به زائران ارائه خدمات می‌کند و عملیاتی که روز چهارشنبه انجام می‌شود به منظور توسعه خدمات در یادمان شهدای سیرانبند است.
 
ادیبی گفت: یادمان شهدای سیرانبند مدفن ۱۱ شهید دوران دفاع مقدس است که به دست ضدانقلاب در این منطقه به شهادت رسیده‌اند و مردم شهر بانه به این محل علاقه‌مند هستند و در طول سال نیز حجم عظیمی از زائرین راهیان نور به منظور زیارت شهدا در این مکان شریف حضور پیدا می‌کنند.
 
انتهای پیام
ارسال نظرات