خبرهای داغ:
فرمانده اسبق سپاه ناحیه میامی:

فتح خرمشهر نماد مقاومت و پايداري ملت ايران است

بادگاردوران دفاع مقدس با بيان اينكه آزادسازی خرمشهر توسط رزمندگان اسلام برگ زرینی در تاریخ انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بود،‌گفت: فتح خرمشهر نماد مقاومت و پايداري ملت ايران برابر مستكبران جهان است.
کد خبر: ۸۵۲۱۵۱۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، مرتضی احمدیان در آيين گرامیداشت فتح خرمشهر در مسجد امام حسن مجتبی(ع)میامی به نامگذاری سوم خرداد به نام مقاومت و پایداری اشاره کرد و افزود:ملت و کشور ما همواره دوران مقاومت و پایداری را در طول انقلاب داشته اند و دوران دفاع مقدس برگ زرینی از این انقلاب اسلامی میباشد.

فرمانده اسبق سپاه ناحیه میامی به دلاوری های رزمندگان اسلام برای آزادسازی خرمشهر قهرمان اشاره کرد و اذعان داشت: جنگ تحمیلی به ظاهر جنگ سلاح ، مهمات و تجهیزات نظامی بود و دشمن در این زمینه همه جانبه وارد میدان شده بود.

احمدیان با بیان اینکه در ان دوران تمام راه های خاکی، آبی و هوایی بسته شده بود، یادآورشد: رزمندگان اسلام با همین شرایط سخت نیز گوش به فرمان امام خود بودند و موفق شدند خرمشهر را از اشغال دشمن درآورده و آزاد کنند.

وی با بیان اینکه عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر از بزرگترین عملیات های دوران دفاع مقدس بود خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر برگ زرینی از دوران دفاع مقدس بود که امام راحل(ره)نیز فرمودند که "خرمشهر را خدا آزاد کرد".

یادگار دوران دفاع مقدس فتح خرمشهر را نمادی از مقاومت و پایداری دانست و افزود: یکی از مهمترین قدرتهای ایران در آن دوران اتکا به خداوند متعال و وحدت رزمندگان حول محور ولایت فقیه و رهبری بوده است.

فرمانده اسبق سپاه ناحیه میامی با اشاره به اینکه جنگ هنوز تمام نشده است و ادامه دارد، اظهار کرد: امروزه کشور ما در حال جنگ کردن در سه حوزه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی می باشد و ما باید افق را در آینده ببینیم تا به پیروزی های بزرگ دست پیدا کنیم.

رزمنده دوران دفاع مقدس همچنین به فعالیتهای دشمنان اسلام در جهت ترویج فرهنگ اسلام هراسی و شیعه هراسی در جهان اشاره کرد و افزود:دشمنان به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران هستند و امروز همه ما باید بصیرت و آگاهی لازم را داشته باشیم .

وی همچنین به تحریمهایی که کشورهای غربی علیه ایران اسلامی اعمال کرده اند اشاره کرد و تاکید کرد:تنها راه برای برون رفت از جنگ اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است و باید در عرصه تولید ملی فعالیت جدی تری داشته باشیم.

احمدیان با بیان اینکه در صدر اسلام نیز دشمنان تحریمهایی را علیه مسلمانان انجام دادند، خاطرنشان کرد: همانگونه که امام ما فرمودند که نباید به بیرون چشم بدوزیم باید به دنبال آنا باشیم تا اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران اسلامی در جهان حفظ شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها