صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در میانه برگزار شد‎

خبرگزاری بسیج: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی میانه در جوار بارگاه ملکوتی شهدای گمنام برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۱۵۴۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی فلسفه تشکیل نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی را ایجاد رعب و ترس در دل دشمنان و مقابله با تجاوزات و تعرضات آنان دانست.

 سیدبهلول حسینی با قدردانی از خدمات همه نیروهای مسلح، نقش تعیین کننده سپاه را در مقابله با دشمن در جنگ تحمیلی و حفظ انقلاب و دستاوردهای آن، یادآور شد و گفت: سپاه با تدابیر داهیانه و دوراندیشی بنیانگذار انقلاب اسلامی شکل گرفت و سپاهیان همچنان با همان روحیه انقلابی در حفظ و حراست از انقلاب، ثابت قدم هستند.

   فرماندار شهرستان ویژه میانه در این آیین، فتح خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و 200 سال معاصر دانست و با بیان اینکه در تاریخ 200سال پیش از انقلاب در هر جنگی بخشی از خاک کشورمان را واگذار کرده و متحمل شکست های فراوان شده ایم، اذعان کرد: به همت رزمندگان سرافراز اسلام پس از انقلاب در جنگ هایی سخت تر، ما نه تنها شکست نخورده ایم بلکه از تمامیت خاک کشورمان هم محافظت کرده ایم.

      حمید شکری با بیان خاطراتی از شهدا، شهید باکری را نمونه ای از پاسداران اسوه و انسان های کامل دانست و گفت: آنان بر مبنای اعتقادات قلبی و ایمان راسخ با صلابت در برابر دشمن ایستادند و این نیروهای تشنه شهادت و خدمت، نیروهایی ارزشی تربیت یافته از دامن انقلاب بودند و پاسداران ما باید چنین افرادی را الگوی عملی خود قرار دهند.

علی ساجدی و سیدمنصور موسوی به عنوان پاسداران شایسته ناحیه میانه معرفی شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها