نماینده ولی فقیع در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: از شهدا یادگرفته ایم که زیر بار ظلم نرویم و با تأسی به شهدا اجازه تجاوز به دشمن نخواهیم داد و تا آخرین نفس ایستادگی خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۵۲۱۶۱۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آیت‌الله حسینی همدانی در مراسم گرامیداشت سالروز سوم خرداد که با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهری، خانواده معظم شهدا، یگانهای ارتش، نیروی انتظامی و سپاه در گلزار شهدای امامزاده سیدمحمد(ع) کرج برگزار شد با بیان این مطلب افزود : ما به عنوان سربازان ولایت و نظام اسلامی ایران در مقابل هرگونه تجاوز و زیاده خواهی دشمن می ایستیم و نه به کسی ظلم کرد و نه زیر بار ظلم میرویم.
 

وی ادامه داد: ما برای نشان دادن حسن نیت خود در مذاکرات ، هرکاری که لازم بود و طرف مذاکره کننده از ما خواست انجام دادیم و تمام داشته هایمان را تعطیل کردیم و از کار انداختیم ولی این موجب شد که آنان گستاخ شوند .
نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت : طرف مذاکره کننده ایران به جای اینکه در مقابل حسن نیت ما رفتاری مناسب بروز دهد، مدام به ما چنگ و دندان نشان داده و حرف از جنگ و حمله نظامی میزند و خود نیز میداند که ایران و ایرانی اجازه تجاوز و تعدی به هیچ احدی نخواهد داد.
 آیت الله حسینی همدانی گفت: در این عرصه ای که امروز بر ما تنگ گرفته شده است باید شجاعانه به میدان رفته و موفق شویم و تجربه نشان داده است که وحدت و یکپارچگی این ملت، چه در لباس نیروهای نظامی و انتظامی و چه در کسوت رزمنده و نیروهای مردمی، لرزه بر اندام دشمن می اندازد
وی ادامه داد: حماسه خرمشهر را از آن جهت گرامی میداریم که نماد پیروزی و استقامت ملت ایران است و یکسال ایستادگی در مقابل دشمن و بازپس گیری شهر از دست دشمن موجب تغییر سرنوشت جنگ شد و ماشین جنگی صدام را از ورود به ایران محروم نمود.
امام جمعه کرج خاطر نشان کرد : هدف ایران، پرورش اسلام و برقراری احکام خداوند در جهان است و شهدا به عنوان پیشگامان این مسئله شناخته میشوند.
امام جمعه کرج در پایان افزود : ما امروز در این مناسبت با شهدا تجدید میثاق میکنیم که راهشان را ادامه دهیم.

در این مراسم آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، سردار علی استادحسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، سیدحمید طهایی استاندار البرز، سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی البرز، امیر اسدالله فهیم ارشد آجا در البرز، عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی، روحانیون و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها