فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ خبرداد:

برگزاری یادواره 630 شهید شهرستان ساوجبلاغ/ وظیفه ما حفظ آرمان‌های شهداست

فرمانده سپاه شهرستان ساوجبلاغ گفت: همزمان با برگزاری سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) یادواره 630 شهید شهرستان در روز 12 خرداد در مسجد ولیعصر هشتگرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۱۶۲۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پاسدار علی لشگری با بیان این مطلب اظهارداشت:
 برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از مهمترین اقداماتی است باید برای انتقال آرمان‌های شهدا به درستی انجام شود.
 وی افزود: نسل امروز باید به درستی با آرمان‌ها و اهداف رزمندگان اسلام آشنا شوند و خود را موظف بر حفظ این آرمان‌ها کنند و چون  نسل امروز از دوران جنگ تحمیلی چیزی را به خاطر نمی‌آوردند، لازم است تا با بیان خاطرات دوران جنگ و بیان خاطراتی از شب‌های عملیات آن دوران را برای نسل امروز بازگو کنیم.
فرمانده سپاه شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد گفت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با دلاوری و از خودگذشتگی در برابر دشمن ایستادگی کردند و  امروز نوبت ما است تا با ادامه راه شهدا و حفظ آرمان‌های آنان وظیفه خود را در قبال شهدا انجام دهیم.
فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ  به برگزاری یادواره 630 شهید این شهرستان اشاره کرد و  از همه آحاد جامعه مدیران و خانواده شهدا می‌خواهیم تا به صورت منسجم در این مراسم شرکت کنند.

سرهنگ لشگری با اشاره به حضور زائران از شمال و غرب کشور و عزیمت آنان برای زیارت و شرکت در سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) نیز گفت: ما آمادگی کامل را برای اسکان و پذیرایی از زائران داریم و هماهنگی لازم برای استقبال از آنان نیز انجام شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها