امام جمعه مشگین شهر:

فتح خرمشهر نشانگر اتحاد ملی ملت ایران و نیروهای مسلح است

اعتماد به نفس رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس موجب شد به پیروزی دست یابیم لذا فتح خرمشهر نشانگر اتحاد ملی ملت ایران و نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۸۵۲۱۷۴۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر صبحگاه مشترک کلیه نیروهای مسلح مستقر در شهرستان مشگین شهر و رزمندگان شرکت کننده در آزاد سازی خرمشهر در محل پادگان شهید بیگلری شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر ضمن گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر با اشاره به وقایع انقلاب اسلامی در عملیات بیت المقدس که منجر به آزاد سازی خرمشهر شده بود گفت: دشمنان در آزمان بر این باور بودند که جمهوری اسلامی ایران با نیروهای ناهماهنگ و دستان خالی نمی توانند در مقابل آنان مقاومت کنند اما رزمندگان اسلام با اتکا بر اراده و ایمان و پذیرش وعده های پروردگار وارد میدان شده و پیروز شدند.

وی افزود: در آن زمان رزمندگان اسلام در اوج محرومیت در مقابل دشمنان متجاوز قرار گرفته بودند و ایستادگی کردند و اعتماد به نفس رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس موجب شد به سرانجام مطلوب دست یابند لذا فتح خرمشهر نشانگر اتحاد ملی ملت ایران و نیروهای مسلح بود.

وی با تشریح حوادث سوم خرداد گفت: آزاد سازی خرمشهر پیامدهای مهمی از جمله تغییر نگرش و باورهای جهانی نسبت به توانمندی نیروهای مسلح ایران، تغییر موازنه قدرت در میدان نبرد و شکست سیاسی و نظامی عراق با وجود حمایت های مادی و معنوی آمریکا و شوری سابق داشت.

امام جمعه مشگین شهر خاطر نشان کرد: سوم خرداد ماه موجبات یاس و نا امیدی دشمنان و پیروزی ملت ایران را به دنبال داشت و مهمترین دلیل پیروزی و آزاد سازی خرمشهر و سایر عملیات ها اطلاعت از ولایت فقیه با هماهنگی و همکاری نیروهای نظامی و مردمی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار