فرماندار شهرستان مغان گفت: در زمان 8 سال دفاع مقدس رزمندگان کسی را پله خود قرار نمی‌دادند بلکه خود پله‌ای برای ترقی دیگری می‌شدند.
کد خبر: ۸۵۲۱۷۵۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی،به مناسبت آزادسازی خرمشهر همایش گرامیداشت سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی با حضور مسئولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی گرمی برگزار شد.

محمود علائی، فرماندار شهرستان گرمی در این همایش با بیان دستاوردهای فتح بزرگ خرمشهر، گفت: سوم خرداد یک حماسه ملی و پاسداشت فتح خرمشهر در گرو پاسداشت حضور مردمی در همه صحنه هاست.

وی افزود: در آن زمان رزمنده کسی را پله خود قرار نمی‌داد بلکه خود پله دیگری می‌شد اما امروز می بینیم عده ای برای رسیدن به اهداف خود در هر مسئولیتی که هستند آن را پله قرار می‌دهند تا به آن اهدافی که دارند برسند.

علائی ادامه داد: یکی مسئول است؛ می‌خواهد کاندیدای مجلس شود آن یکی اهداف دیگری را در ذهن خود سپری می‌کنند اما باید بدانیم که مسئولیت‌هایی که به ما سپرده می‌شود نباید خدای نکرده از آن سوء استفاده شود و پله رسیدن به اهداف خود باشد بلکه باید همیشه رضایت‌مندی مردم را باید در نظر بگیریم.

فرماندار مغان با تاکید بر اینکه جامعه نیازمند روحیه رزمندگانی است که در آن زمان برای آزادی خرمشهر جنگیدند؛ است، اظهار کرد: آن زمان پله قرار دادن معنایی نداشت یقین داشته باشید هر کس مسئولیتی را عهده‌دار باشد باید رضای خداوند متعال را در نظر بگیرد.

ارسال نظرات