فرمانده ناحیه مقاومت خلخال گفت: رزمندگان اسلام بیشترین ضربه را در عملیات بیت‌المقدس به دشمن وارد کردند.
کد خبر: ۸۵۲۱۷۶۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی در جمع نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجیان و کارکنان ادارات به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در خلخال اظهار کرد: رزمندگان اسلام بیشترین ضربه را در عملیات بیت‌المقدس به پیکر دشمن وارد کردند.

وی تصریح کرد: 34 روز تلاش شبانه‌روزی رزمندگان سبب شد که دشمن با تلفات سنگین از مرزها عقب رانده و خونین‌شهر با رشادت رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس آزاد شود.

فرمانده ناحیه مقاومت خلخال عملیات بیت‌المقدس را یکی از پرثمرترین عملیات در آزادسازی خرمشهر عنوان کرد و گفت: شما پاسداران باید همچنان راه شهدای عملیات بیت‌المقدس را ادامه دهید.

کریمی آزادی خرمشهر را نماد مقاومت و استقامت سربازان روح‌الله دانست و افزود: رزمندگان در آزاد‌سازی خرمشهر از فرمان امام تبعیت کرده و آن را تحقق بخشیدند.

وی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را خواستار شد و بیان کرد: اگر اکنون در آرامش و امنیت کامل به سر می‌بریم مدیون رشادت و جان‌فشانی شهدا، رزمندگان و ایثارگرانی هستیم که با دلیری خود امان دشمن را بریدند.

کریمی وظیفه پاسداران و بسیجیان را انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد ادامه داد: این فرهنگ رشادت، دفاع از وطن، همدلی در حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید به نسل نو انتقال یابد و این نسل نیز بداند که چه زحمت‌هایی برای حفظ انقلاب تاکنون کشیده شده است.

وی اضافه کرد: حمایت قاطع امام (ره) از رزمندگان و حرکت رزمندگان در مسیر ولایت‌پذیری سبب پیروزی آنها شد و این امر در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر خود به عنوان یک تکلیف از سوی رزمندگان به انجام رسید.

به گزارش خبرگزای فارس از اردبیل، اعضای شورای تامین شهرستان خلخال به اتفاق امام جمعه شهرستان خلخال به مقام شامخ شهیدان و سرداران شهید شهرستان خلخال ادای احترام کردند.

ارسال نظرات