خبرهای داغ:
مراسم گرامی داشت یاد و خاطره 58 شهید والامقام شهر درق با حضور روحانیون،بسیجیان،نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین شهرستان در مکان مسجد امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۱۸۱۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار یوسفعلیزاده فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در بیست و هفتمین یادواره شهدای شهر درق، مردم این شهر را انقلابی، شهیدپرور و ولایت مدار دانست و افزود: مردم این منطقه از کشور در قول و عمل چه در گذشته و چه در حال حاضر جزء پیشگامان حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز ضرورت‌ها و اهمیت‌ها بیشتر شده است افزود: باید با تلاش، ولایت مداری و دشمن‌شناسی پرچم و راه شهیدان برافراشته بماند.

یوسفعلیزاده اظهار داشت: کنار آمدن با شیطان بزرگ، تمکین کردن به دشمن، طلب استقلال، آزادی و رزق مردم از سمت دشمن و گدایی کردن پیشرفت از جانب دشمنان نظام و آمریکا خیانت به شهیدان است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) افزود: نگاه به بیرون برای پیشرفت اقتصادی بی‌فایده است و در این راه باید متکی به توانمندی‌های داخل بود و بهترین الگو در این زمینه شهیدان دوران دفاع مقدس هستند.

فرمانده سپاه خراسان شمالی تصریح کرد: پیام فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اعتماد، توکل به خدا و ایستادگی در برابر چالش‌های ایجادشده از سوی دشمن است و روح حاکم بر این فرمایشات همدلی و همزبانی ملت و دولت و افزایش اتحاد است.

وی گفت: دشمنان هنوز این را نفهمیده‌اند که ما ملتی حسینی هستیم و هیچ‌گاه زیر بار ظلم نمی‌رویم و این نکته‌ای است که باعث شده آنان همواره در محاسباتشان اشتباه کنند.

وی با اشاره به اینکه ریشه انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر الله‌اکبر و مرگ بر آمریکاست افزود: با نکاتی که از سخنان رهبری در مجامع مختلف برداشت می‌شود ملت و رهبری هیچ‌گاه اجازه بازید از مراکز نظامی ایران را به بازرسان و دست‌نشاندگان آمریکایی نخواهد داد.

سردار یوسفعلیزاده اظهار داشت: درخواست گفتگوی دولتمردان آمریکایی با دانشمندان هسته‌ای ایران نیز تنها بهانه‌ای برای بازجویی از دانشمندان کشور است که با مخالفت شدید رهبر انقلاب و مردم روبرو شده و قطعاً دشمن به خواسته‌های خود نخواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه کل منطقه در حال سوختن در آتش تکفیر است و جمهوری اسلامی ایران امنیت خود را مرهون خون شهدا و ولایت‌فقیه است افزود: مردم یمن که امروز گرفتار جنگ تحمیلی از سوی آل سعود شده‌اند؛ روزی پرچم استقلال خود را برافراشته خواهند داشت و این مقاومت، سندی خواهد شد بر حقانیت این جمله که حق پیروز است و باطل نابود شدنی است.

وی اضافه کرد: ما نیز با صدای بلند اعلام می‌کنیم که حامی انقلابیون یمنی هستیم و شعار ما مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود است.

یوسفعلیزاده تصریح کرد: هیئت مذاکره‌کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران باید تمام تلاش خود برای گرفتن حق ملت ایران در پای میز مذاکرات را انجام دهد و درصورتی‌که دشمن زبان دیپلماسی را نمی‌فهمد این فرصت به نظامیان داده شود تا به دشمنان جوابی نظامی و کوبنده داده شود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 80 هزار موشک به سمت تل‌آویو و حیفا هدف گرفته شده است و تمام شناورها و زیردریایی‌ها در رصد نیروهای نظامی کشور هستند افزود: درصورتی‌که دشمن مرتکب اشتباهی شود پاسخ نظام جمهوری اسلامی بسیار سخت خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها