معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اردویی راهیان نور بسیج در گفت و گویی عنوان کرد:
محفل انس با قرآن بسیجیان شمال با حضور قاریان برجسته کشور در رامسر برگزار شد .
کد خبر: ۸۵۲۱۸۹۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج  ، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اردویی و راهیان نور گردشگری بسیج ، دیشب در محفل انس با قرآن بسیجیان شمال کشور در اردوگاه شهدای هفت تیر رامسر ، هدف از اجرای این محفل قرآنی بسیج را الگودهی تربیتی سبک اسلامی به جوانان و نوجوانان و توسعه رامسر به قطب قرآنی شمال کشور عنوان کرد.
 
فیض الله محمد زاده ظرفیت مذهبی، علمی و بهره مندی ازموهبت های الهی این شهرستان از جمله وجود حوزه های علمیه، اردوگاههای متمرکز ملی و پشتوانه های معنوی را از جمله دلایل تبدیل رامسر به قطب قرآن شمال کشور برشمرد .
 
وی در رابطه با فعاليت براي اشاعه فرهنگ قرآن خواني به صورت دسته جمعي اظهار داشت:هر چند قرآن اين كتاب آسماني را مي توان در منازل نيز قرائت كرد اما به حكم اينكه يَدُ الله مَعَ الجَماعة است قرائت آن بطور دسته جمعي و در مساجد قطعاً عنايات الهي را بدنبال خواهد داشت.
 
محمد زاده عامل اصلی موفقیت و سربلندی مسلمانان را در تکیه دادن به قرآن عنوان کرد و با تشکر از برگزاری محافل قرانی و اهمیت دادن به محافل قرآنی در این مراسم گفت:همه ما مسلمانان بر اساس دستور قرآن موظف هستیم، این کتاب آسمانی را بیاموزیم تا با دستورات الهی آشنا شده و راه سعادت را با آگاهی هر چه بیشتر طی کنیم.
 
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اردویی راهیان نور بسیج بابیان اینکه باید قرآن در متن زندگی قرار گیرد اظهار کرد:هدف دیگر از برگزاری محفل نورانی انس با قرآن، توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی به جهت مصونیت جوانان از هجمه‌های فرهنگی است.
 
 
گفتنی است، بزرگترین رویداد قرآنی شمال کشور دراردوگاه فرهنگی تربیتی شهدای هفتم تیر بسیج رامسر با حضور قاری برجسته و بین المللی استاد سید احمد ابوالقاسمی ، الگوی حفظ قرآن حنانه خلفی (7ساله ) و مجری  توانا ی شبکه یک سیما آقای صلح جو که پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (زید عزه ) جهت انس با قرآن و اشاعه  فرهنگ حفظ و قرائت قرآن برگزار گردیده است.
 
انتهای پیام/ق
ارسال نظرات