یکی از سرداران قرارگاه نصرت ابراز کرد: در سال گذشته از ۵۰ کشور همچون آمریکا، بلژیک، ایتالیا و ... مسافران راهیان‌نور داشته‌ایم که به نوبه خود یک اتفاق بی‌نظیر است.
کد خبر: ۸۵۲۱۹۰۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
به گزارش سرویس خبری راهیان نور خبرگزاری بسیج، حسین اهوازیان، یکی از سرداران قرارگاه نصرت یکشنبه، سوم خرداد در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در دانشگاه بوعلی‌سینا، اظهار کرد: شاید این طرز تفکر از ضعف ما بوده که جنگ را به خوبی برای مردم بازگو نکرده‌ایم بنابراین باید همگی در راستای بیداری اسلامی تلاش کنیم به‌ طوریکه در سال گذشته از 50 کشور همچون آمریکا، بلژیک، ایتالیا و ... مسافران راهیان‌نور داشته‌ایم که به نوبه خود یک اتفاق بی‌نظیر است.
 
وی اظهار کرد: امروز جنگ جهانی مذهبی روی کار آمده است پس باید حواسمان خیلی جمع باشد تا خون شهدا را پایمال نکرده و شرمنده شهدا نشویم. شهدا برای ما و آرامشی که امروز داریم خیلی هزینه کردند. شهدا تنها یک اتفاق نبودند بلکه به واسطه شهدا خورشید بیداری اسلامی روشن شده است.
 
یکی از سرداران قرارگاه نصرت ابراز کرد: جبهه، یک حوزه علمیه بود که مشقش با خون شهدا نوشته شد، متأسفانه امروزه در حق شهدا کوتاهی می‌شود برخی می‌گویند شهدا به جبهه رفتند تا شهید شوند اما این گفته منصفانه‌ای نیست چراکه شهدا برای ادای تکلیف بود که می‌جنگیدند.
 
اهوازیان خاطرنشان کرد: هرکه در آن روزها به جبهه آمد انسان ضعیف و بیکاری نبود، بلکه جبهه مکانی بود که بهترین انسان‌های ایران و تحصیلکردگان با دل بریدن از تعلقات دنیایی به آنجا آمده بودند.
 
وی عنوان کرد: انسان‌هایی در جبهه می‌جنگیدند که با وجود از دست دادن دست و پاهایشان باز هم مردانه می‌جنگیدند و دست از خدمت برنمی‌داشتند چراکه عشق ولایت رهبری را در دل و سینه داشتند، شهدا همواره شاهد و ناظر اعمال هستند، شهدا زنده اند مبادا فراموش شوند.
انتهای پیام/ق
ارسال نظرات