خبرهای داغ:
معاون امور استانهای مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو مطرح كرد؛
معاون امور استانهای مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو با اشاره به مصرف بی رویه آب و برق در کشور و معضلات کمبود این نعمات الهی گفت: بسیج ظرفیت مناسبی در توسعه فرهنگ مصرف بهینه آب و برق دارد.
کد خبر: ۸۵۲۱۹۱۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان،‌ سید رضا حسینی در نشست مشترکي كه با حضور معاون امور استانهای مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو و سرپرست سازمان بسیج کارمندان استان سمنان و فرماندهان پایگاه های بسیج صنعت آب و برق استان سمنان در شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک شعبان اظهار داشت: سرلوحه کار بسیجیان صنعت آب و برق خدمت رسانی مطلوب به متقاضیان و مشترکین این مجموعه است.

وی حضور بسیجیان در کنار مدیران را موجب پیشبرد بهتر و سریعتر اهداف هر سازمان دانست و گفت: تعامل بسیج و مدیران صنعت آب و برق و مشارکت آنان بسترهای لازم جهت پیشرفت و توسعه در عرصه های خدمت رسانی را فراهم خواهد آورد.

معاون امور استانهای مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو با اشاره به اهمیت وجود کارکنان سالم از جنبه های جسمی، فکری و اعتقادی در صنعت آب و برق بیان داشت: ایجاد روحیه شاد و وجود تفکر سالم در مجموعه کارکنان وزارت نیرو و خانواده آنان و مصون ماندن از هجمه های ضد دینی و فرهنگی دشمنان یکی از وظایف مهم پایگاه های بسیج است که باید برای آن برنامه ریزی مناسب صورت پذیرد.

سرپرست سازمان بسیج کارمندان استان سمنان نيز گفت: فلسفه ایجاد پایگاه های بسیج در ادارات، افزایش و تعمیم روحیه و تفکر بسیجی در سازمان ها است که با وجود تفکر بسیجی، فعالیت ها همگام با ارزش های انقلاب و بسیج به انجام خواهد رسید.

مرتضی ابوالخیریان افزود: با حضور بسیج در عرصه های مختلف خدمت رسانی، می توان رضایت بیشتر ارباب رجوع را در ادارات شاهد بود.

سرپرست سازمان بسیج کارمندان استان سمنان جهت تعاملات بیشتر با مجموعه صنعت آب و برق در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب و برق، اعلام آمادگی کرد.

همچنین در ادامه این نشست، هر یک از فرماندهان پایگاه های بسیج صنعت آب و برق استان سمنان به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

گفتنی است در نشست دیگر معاون امور استانهای مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو با مدیران عامل صنعت آب و برق استان سمنان ، به اهمیت تعاملات بیشتر بسیج با مدیران وزارت نیرو در استان، تأکید شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها