جلسه شوراي سياست‌گذاري سازمان نشر آثار و ارزش هاي مشاركت زنان در دفاع مقدس در ستاد مركزي راهيان نور برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۱۹۲۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
به سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج به نقل از کوله بار، در اين جلسه سردار بهمن كارگر رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس گفت: مهمترين موضوع پيش روي ما موضوع خانواده و توجه به آن است و هنر اين است كه مشكل را به مساله تبديل كرده و آن را حل كنيم.از جمله مسائلي كه اهميت دارند مساله فضاي مجازي و سايت‌هاي اينترنتي است. فضاي مجازي مساله‌اي است كه رهبري همواره برآن تاكيد داشته‌اند و آن را نه محدوديت، بلكه فرصت مي‌دانند.
وي با تاكيد بر اين مطلب كه سياست ما در بنياد اين است كه در هر سال يك يا دو مساله را حل كنيم و پراكنده حركت نكنيم، خاطرنشان كرد: درب بنياد حفظ آثار به روي همه باز است و از همه كمك مي‌گيرد.
در اين جلسه همچنين مولاوردي، معاون امور زنان رياست جمهوري با اشاره به اين موضوع كه دفاع مقدس فصل مشترك همه جناح‌ها، نهادها و گروه‌هاست و نشر آثار و ارزش‌هاي مشاركت زنان در دفاع مقدس وظيفه‌اي همگاني است،افزود: در برنامه‌هاي پيش رو بايد آفت‌زدايي كنيم و از كلي‌گويي پرهيز كنيم.
در پايان، قربان، مدير برنامه‌ريزي،اداري و مالي سازمان نشر آثار و ارزش هاي مشاركت زنان گفت:نگاه سازمان كلي نيست و براي هر قشر برنامه‌اي جداگانه دارد و به همين منظور كارگروه‌ها و كميته‌هاي تخصصي را تشكيل داده است تا به حل مسائل به طور جداگانه بپردازد. در اين راستا 17 عنوان با موضوع ثبت و ضبط خاطرات تدوين شده است و در رابطه با آموزش نيروي انساني به طرح عقيله اشاره مي‌كنم كه در آن تعدادي از طلاب حوزه علميه خواهران و نخبگان دانشگاهي فوق ليسانس به بالا در دو دوره مقدماتي و تكميلي آموزش مي‌بينند و براي حضور در جلسات هم‌انديشي مدارس و دانشگاه‌ها آماده مي‌شوند تا پاسخگوي سؤالات و شبهات جوانان باشند.

ارسال نظرات