جنگ نرم، برای رسیدن دشمن به اهداف ناکام جنگ سخت است

به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه و همزمان با سالروزحماسه سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر ، مراسم جشنی با حضور خواهران بسیجی سودجان در حسینیه شهدای این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۱۹۴۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین سید مهران کریم پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان در این برنامه ضمن گرامیداشت اعیاد مبارک شعبانیه و سالروز حماسه سوم خرداد ماه گفت: رزمندگان اسلام با ایثار و شجاعت در عملیات بیت المقدس مقابل دشمن بعثی ، از کیان نظام اسلامی دفاع نموده و دست دشمن را از کشور کوتاه کردند.

وی در ادامه صحبت های خود با استناد به جمله حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند:" خرمشهر را خدا آزاد کرد" افزود: حوادثی که منجر به آزادسازی خرمشهر شد، حادثه طبیعی نبود بلکه از الطاف الهی بود و برای نمونه می توان به تسلیم شدن 19 هزار نفر از نیروهای دشمن اشاره نمود.

کریم پور، در ادامه صحبت های خود به تغییر ماهیت جنگ علیه کشور اشاره کرد و افزود: همانطور که در جبهه سخت در مقابل دشمن ایستادگی کردیم و پیروز شدیم، در مقابله با جنگ نرم دشمن و تهدیدها و تحریم ها هم پیروز و سربلند خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان در بخش پایانی سخنان خود به سبک زندگی اسلامی هم اشاره کرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان نظام از هر راهی که ممکن بود سعی در ضربه زدن به نظام داشتند که از آن جمله می توان به ایجاد درگیری های قومی و ترور شخصیت های برجسته کشوری و لشکری اشاره نمود که نتوانستند راه به جایی ببرند.

وی، تأکید کرد: دشمنان پس از ناامیدی از این راهکار ، جنگی 8 ساله علیه نظام جمهوری اسلامی را بر ما تحمیل کردند که در نهایت حتی یک وجب هم از خاک کشور از دست نرفت.

کریم پور، گفت: هنگامی که به این نتیجه رسیدند که از جنگ سخت ، منافعی در جهت رسیدن به اهدافشان برای آنها حاصل نخواهد شد ، ماهیت جنگ خود را تغییر داده و به جنگ نرم روی آوردند .

این کارشناس مسایل فرهنگی و سیاسی، تصریح کرد: ماهواره ها را باید از بهترین ابزار دشمنان به حساب اورد که با تولید و پخش برنامه های هدفمند مخرب سعی در تغییر ذهنیت مردم دارند و یکی از مهمترین برنامه های آنها را باید تغییر سبک زندگی اسلامی دانست.

اجرای سرود به زبان بختیاری از دیگر برنامه های این جشن بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار