سوره مهر الکترونیک اخیراً اقدام به انتشار چند اثر در سایت آمازون کرده که از جمله این منابع، کتاب «آن بیست و سه نفر» نوشته احمد یوسف‌زاده است.
کد خبر: ۸۵۲۱۹۴۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سوره مهر الکترونیک اخیراً اقدام به انتشار چند اثر از کتاب‌های چاپ شده خود در سایت آمازون کرده است که از جمله این موارد کتاب احمد یوسف‌زاده با عنوان «آن بیست و سه نفر» است. نسخه فارسی این کتاب با عنوان «Those 23 People» به منظور دسترسی آسان علاقه‌مندان به ادبیات مقاومت و پایداری در میان فارسی‌زبانان عرضه شده است.

«آن بیست و سه نفر» شامل خاطرات احمد یوسف‌زاده از زمان حضور در جبهه و در دوران اسارت است که سال گذشته از سوی انتشارات سوره مهر در بازار کتاب عرضه شد. چندی پیش تقریظ رهبر معظم انقلاب بر این کتاب رونمایی شد.

ایشان در این تقریظ فرمودند: «در روزهای پایانی 93 و آغازین 94 با شیرینی این نوشته‌ شیوا و جذاب و هنرمندانه، شیرین‌کام شدم و لحظه‌ها را با این مردان کم سال و پرهمت گذراندم. به این نویسنده‌ی خوش ذوق و به آن بیست و سه نفر و به دست قدرت و حکمتی که همه‌ این زیبائی‌ها، پرداخته‌ سرپنجه‌ معجزه‌گر اوست درود می‌فرستم و جبهه‌ سپاس بر خاک می‌سایم.

یک بار دیگر کرمان را از دریچه‌ این کتاب، آنچنان که از دیرباز دیده و شناخته‌ام، دیدم و منشور هفت رنگ زیبا و درخشان آن را تحسین کردم.»

این اثر در روزهای برگزاری بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران جزء پرمخاطب‌ترین آثار عرضه شده از سوی انتشارات سوره مهر بوده است به طوری که در ظرف این ایام بارها تجدید چاپ شد.

علاقه‌مندان برای تهیه نسخه فارسی این کتاب می‌توانند به این آدرس و یا این سایت مراجعه کنند.

ارسال نظرات