خبرهای داغ:
شاه امیریان
سروان حسین روزبهی گفت: پاسداران انقلاب اسلامی به خود ببالند که سپاه منشا تحول گفتمان نوین اسلامی و گسترش بیداری اسلامی درجهان است.
کد خبر: ۸۵۲۲۰۳۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سروان حسین روزبهی مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه عشایر فارس در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان فارس اظهار داشت: واژه اسلام به مجد و عظمت آن و به برکت امام راحل (ره)،خون شهدای 8 سال دفاع مقدس و منویات مقام معظم رهبری در سرتاسر دنیا در حال طنین انداز شدن است. 

روزبهی با بیان اینکه نظام سلطه با گسترش گفتمان نوین اسلامی در جهان مخالف است و چون آمریکا و هم پیمانانش می دانند که اگر این گفتمان در سطح مجامع بین المللی فراگیر شود آبرویی دیگر نخواهند داشت خاطر نشان کرد: آمریکا در حمله به کشورهای منطقه حوزه خلیج فارس به دلیل این که جامعه هدف نداشت شکست خورد و الان به دنبال هدف اصلی که اسلام است می باشد اما زهی خیال باطل.

وی در ادامه بیان داشت: بعد از اسلام مجد و عظمت سپاه به حدی است که منشا تحول گفتمان نوین اسلامی در جهان  است که خار چشمان امریکا شده فلذا آمریکا و کشور های متحد با آمریکا را منزوی و زمین گیر کرده است. 

پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل حفظ اسلام در جهان به خود ببالند

مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس افزود: امروز اگر سپاه پاسداران در بین مردم عزیز است مهمترین دلیل آن حفظ دین و اسلام ناب محمدی است و چون دل ها و فکر ها همه دست خداست آن را عزیز شمرده است. 

وی بیان داشت: فرزندان انقلاب اسلامی خاصه مسئولین امر در امور مواضع هسته ای کشور و تیم مذاکره کننده که برای حفظ نظام و اسلام تلاش می کنند بر روی گفتمان ولایت و کلام مقام معظم رهبری کلمه به کلمه دقت کنند تا خدای ناکرده از دست دشمن رودست نخورند.

روزبهی، یادآور شد: با توجه به این که در تاریخ تشیع و در زمان هریک از ائمه معصومین جمعیت چند هزار نفری پای اسلام ایستادند اما به دلیل نداشتن بصیرت به موقع از امام زمان خویش تبعیت نکردند گه همین بی بصیرتی مردم زمان باعث شهادت ائمه معصومین شد افزود: به حمدا... مردم ایران اسلامی با دارا بودن بصیرت و برای حفظ اسلام ناب محمدی در هرصورت پای نظام و رهبرشان ایستادند که نمونه بارز آن در انتخابات دیده شده و در آینده نیز دیده خواهد شد. 

مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، با بیان اینکه در این برهه از زمان که دشمن با تمام قوا در صدد ازبین بردن اسلام است وظیفه مسئولین را خطیر دانست و خاطر نشان کرد: امروز وظیفه مسئولین نسبت به گذشته حساس تر شده و مسئولین امر برای حفظ اسلام، نظام و انقلاب هرچه توان دارند برای خدمت به مردم کم نگذارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها