خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه دست یاری خداوند حامی مسلمانان جهان است، گفت: دفاع مقدس نمونه تحقق وعده های الهی است.
کد خبر: ۸۵۲۲۰۳۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه، علیرضا عموزاده در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز مقاومت و پایداری با حضور پاسداران و بسیجیان شهرستان سرخه در حسینیه شهدای این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پروردگار در جریان تولد حضرت موسی (ع) به مادر ایشان الهام کرد که طفل خود را در آب بیندازد و البته خداوند وعده بازگرداندن کودک را به مادر حضرت موسی(ع) داد و این امر محقق شد.

وی با بیان اینکه ملت ما هم با دست های خالی قیام کردند و وعده الهی در پیروزی انقلاب تحقق یافت، افزود: پس از پیروزی انقلاب و وقوع جنگو سقوط خرمشهر صدام به لشکریان و نظامیانش طوری وانمود کرد که دیگر خرمشهر هم مانند دیگر شهرهای عراق و بصره هیچ فرقی نداردو صدام قول حفظ خرمشهر را داده بود.

عموزاده بیان کرد: در 12 اردیبهشت سال 61عملیات آزادسازی خرمشهر شد و این عملیات تا سوم خرداد ادامه یافت و در این یوم الله دست خدا از آستین رزمندگان به درآمده و خرمشهر آزاد شد.

نگرانی از روی کارآمدن دولتی شیعی یکی از علل جنایات آل سعود در یمن

وی با اشاره به تحولات منطقه و حملات ددمنشانه آل سعود به یمن گفت: کشور یمن در سالهای آغازین اسلام نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است و تاریخ یمن شاهد مردان بزرگ یمنی در خدمت اسلام همچون اویس قرنی که از صحابیون حضرت علی (ع) که در جنگ صفین به شهادت رسید؛ بوده است.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: اهالی یمن به دست امام علی (ع) مسلمان شده اند و در زمان حکومت پنج ساله ایشان کمک های زیادی به حکومت حضرت رساندند؛ بنابراین یمنی هاجزو یکی از فرقه های شیعه یعنی زیدی ها هستند.

عموزاده بیان کرد: حکومت آل سعود که از روی کار آمدن دولت شیعه در یمن نگران بودند؛ حمله نظامی را در دستور کار قرار داد و متأسفانه چندین کشور مسلمان نیز به حمایت از سعودی ها برخواسته اند.

وی گفت: علیرغم جنایات و حملات سعودی ها و هم پیمانانش زندگی عادی در یمن جریان دارد و دولت یمن تضعیف نشده است.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه یمنی ها در سه حوزه سیاسی، رسانه ای و نظامی با آل سعود در جنگ هستند، گفت: در حوزه نظامی آل سعود نتوانسته هیچ غلطی بکند؛ اما در حوزه رسانه ای یمنی ها بسیار ضعیف تر از سعودی ها هستند؛ چرا که در حوزه رسانه ای هیچ حامی ندارند و تنها پشتیان آنها در این تجاوز جمهوری اسلامی ایران است.

عموزاده با اشاره به مصادیق فتنه و گناه نابخشودنی فتنه گران گفت: در صدر اسلام منافقین با ساختن مسجد ضرار سعی در ضربه زدن به آیین اسلام را داشتند و این در جهت منافع خود که منافع شیطانی بود کار می شد؛ اما خداوند متعال آنها را رسوا کرد و پیامبر اسلام (ص) امر به آتش زدن مسجد ضرار کردند.

وی تصریح کرد: در دوران حکومت امام علی (ع) سه جنگ بین مسلمانان به وقوع پیوست و هر سه جنگ از مصادیق فتنه بود و در سال 78 و هم چنین در سال 88 جمهوری اسلامی ایران درگیر بزرگترین فتنه ها بود.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: یکی از مهم ترین آسیب های فتنه این است که بین مردم و حاکمیت در جامعه اسلامی فاصله بیفتد و این مسئله بسیار خطرناک است؛ اما به لطف خدا در فتنه سال 88 بین مردم و رهبری فاصله نیفتاد و این فتنه با تمام خطراتی که داشت در 9 دی همان سال در نطفه خاموش شد.

بر اساس اين گزارش؛ در پایان مراسم از حسین کلامی مدیر مرکز راهبردی سپاه ناحیه سرخه و فاطمه ابراهیمی یکی از مددکاران ایثارگر شهرستان سرخه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها