خبرهای داغ:
فرمانده گروه پدافند هوایی 10 محرم شاهرود بر استفاده از پتانسیل های جامعه در جهت مقاوم سازی درونی و استحکام ملی با الگو گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۲۲۰۴۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار عبدالرحیم ابراهیمیان در مراسم گرامیداشتی که به مناسبت میلادهای امام حسین(ع)،امام سجاد(ع) و حضرت عباس(ع) و روز پاسدار و جانباز مراسم جشنی با حضور کارکنان و خانواده ها و پیشکسوتان دفاع مقدس گروه پدافندهوایی ده محرم در تالار شقایق های دانشگاه شاهرود برگزار شد، در سخنانی با تبریک مولودین ماه شعبان و سالروز فتح خرمشهر و روز پاسدار و جانباز یا یاد آوری رشادت ها و ایثار رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس و به ویژه فتح خرمشهر گفت: ایثار و شهادت رزمندگان ما سبب شد تا دشمن تا بُن دندان مسلح در برابر ما ناکام بماند و ما امروز با اقتدار در منطقه و جهان الگویی برای همه آزادگان و آزادی خواهان باشیم.

سردار عبدالرحیم ابراهیمیان افزود: عملیات بیت المقدس یکی از مهمترین عملیات های ما و نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس قلمداد می شود چرا که ما در این عملیات ابهت صدام و آمریکا را شکستیم و نشان دادیم با دست خالی و اتکا به خدا و رهبری مدبرانه امام و وحدت می توان تمام سدها را از میان برداشت.

وی با تاکید بر استفاده از پتانسیل های جامعه در جهت مقاوم سازی درونی و استحکام ملی بیان کرد: باید تلاش کنیم تا این مقاومت ملی و استحکام درونی را با الگو گرفتن از فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز محکم تر و مقاوم تر نماییم.

در این مراسم حجت الاسلام فدایی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه دامغان در سخنانی با اشاره به موضوع سبک زندگی اسلامی بیان کرد: سبک زندگی اسلامی سبب استحکام بنیان خانواده ها و جامعه می شود و این می تواند سدی در برابر تهاجم فرهنگ غرب بر علیه ملت ایران باشد.

وی افزود: محبت والدین به یکدیگر و ایجاد فضای محبت در خانواده سبب تربیت صحیح فرزندان و استحکام خانواده ها می شود و اگر اینگونه شد توطئه های فرهنگی دشمنان بی اثر خواهد شد.

استاد دانشگاه و مشاوره خانواده با تاکید بر مراقبت از فرزندان و توجه به نیازها و خواسته های آنان تصریح کرد: فرزندان ما امروز در تهدیدات و خطرات بلقوه فراوانی هستند که باید والدین مراقب باشند و این تهدیدات را شناسایی و با توجه به فرزندان خود این تهدیدات را خنثی کنند.

در این مراسم برنامه های متنوع فرهنگی هنری و مولودی خوانی اجرا شد و مسابقه ای از مطالب سخنران مطرح و به برندگان جوایز ارزنده ای اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها