در نشست خبري ستاد مردمي استقبال از رئيس جمهور مطرح شد؛
خبرگزاري بسيج: فرماندار تبريز در نشست خبري ستاد مردمي استقبال از رئيس جمهور آذربايجان شرقي، با اشاره به حواشي آخرين بازي تراكتورسازي برابر نفت تهران، تاكيد كرد: با پايان سفر رئيس جمهور به آذربايجان شرقي اين مطالبه مردمي فراموش نشده و هماهنگونه كه وعده داده شده، پيگيري مي شود.
کد خبر: ۸۵۲۲۰۵۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، رحيم شهرتي فر ادامه داد: مسئولان فدراسيون و سازمان ورزش و جوانان بايد براي حوادث اتفاق افتاده در اين بازي جواب قانع كننده اي بدهند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود و در پاسخ به انتقاد به حق برخي خبرنگاران مبني بر اجازه ورود ندادن به جمع زيادي از خبرنگاران براي حضور در جلسه شوراي اداري و همچنين نشست خبري رئيس جمهور، بيان كرد: جلسه شوراي اداري مقرر شده بود در سالن پتروشيمي برگزار شود كه به علت رزرو اين مكان، تصميم بر اين شد كه جلسه در محل فرمانداري برگزار شود كه فضاي اين مكان هم گنجايش جمع زياد خبرنگاران را نداشت.

وي همچنين حواشي به وجود آمده در نشست علما، ايثارگران، برگزيدگان و نخبگان را نيز مايه تاسف خواند و اظهار داشت: كاش چنين اتفاقاتي در آن نشست به وجود نمي آورد چراكه در شان آن ها نبود و  بايد حاضران تحمل شنيدن سخنان سخنرانان آن جلسه را داشتند.

نشست خبري ستاد مردمي استقبال از رئيس جمهور آذربايجان شرقي ظهر امروز با حضور جمع زيادي از خبرنگاران رسانه هاي مختلف استان، در محل فرمانداري تبريز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها