با گذشت دو روز؛

بيش از 75 هزار تماس با سامانه سامد انجام شده است

خبرگزاري بسيج: در نشست خبري ستاد مردمي استقبال از رئيس جمهور آذربايجان شرقي، فرماندار تبريز ادعا كرد: در دو روز گذشته 75 هزار تماس با سامانه تلفني سامد(111) انجام شده است.
کد خبر: ۸۵۲۲۰۵۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، رحيم شهرتي فر با بيان اينكه اين آمار بر حسب شنيده هاست و ممكن است درست نباشد، خاطرنشان كرد: به همه مطالبات منطقي كتبي و تلفني مردم از رئيس جمهور پاسخ داده خواهد شد.

وي در خصوص موضوعات مطرح شده در جلسه شوراي اداري استان در خصوص واگذاري كارخانه ها به افراد ناوارد و ضعيف از لحاظ مديريتي، بيان داشت: در اين نشست درخواست شد در واگذاري كارخانه ها به افراد مورد نظر، از مسئولان محلي نيز درباره اين افراد نظرخواهي شود چراكه مسئولان شناخت كاملتري نسبت به اين افراد دارند.

بيكاري مهمترين مشكل جوانان استان

وي در سخنان پاياني خود مهمترين مشكل جوانان استان را بيكاري عنوان و يادآوري كرد: متاسفانه اگر ميزان شاغلين استان را در سال 85 با 92 بررسي كنيم، نه تنها اشتغالي صورت نگرفته بلكه 2800 شغل نيز كاهش يافته كه به طور حتم بخش زيادي از نامه هاي مردمي به رئيس جمهور نيز در همين مورد است.

رحيم شهرتي فر ادامه داد: چاره مشكل بيكاري در استان چيزي جز رونق اقتصادي نيست و اين محقق نمي شود مگر زماني كه به كار توليد رسيدگي شود كه تلاش خواهيم كرد موانع راه توليد را باز كرده و آن را توسعه دهيم.

یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور، سامانه تلفنی 111 است که همه آحاد ملت سربلند ایران، در هر جای میهن اسلامی عزیزمان می توانند ایده ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود از دولت را با آن مطرح کنند.

نشست خبري ستاد مردمي استقبال از رئيس جمهور آذربايجان شرقي ظهر امروز با حضور جمع زيادي از خبرنگاران رسانه هاي مختلف استان، در محل فرمانداري تبريز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار