ظهر امروز با حضور فرماندار تبريز؛

نشست خبري ستاد مردمي استقبال از رئيس جمهور آذربايجان شرقي برگزار شد

خبرگزاري بسيج: ظهر امروز با حضور فرماندار تبريز نشست خبري ستاد مردمي استقبال از رئيس جمهور آذربايجان شرقي در سالن كنفرانس فرمانداري اين كلانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۲۰۶۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، دكتر نيك در سخناني از اصحاب رسانه به عنوان ركن چهارم جامعه مدني و از استقبال مردم با عنوان «حماسه حضور» ياد كرد و گفت: كار ستاد مردمي استقبال از رئيس جمهور با پايان يافت سفر رئيس جمهور نه تنها تمام نشده بلكه اين آغاز كار است و تلاش داريم مطالبات مردمي را از رئيس جمهور پيگيري كنيم و همين كار را نيز خواهيم كرد.

مسئول ستاد مردمي مرند و نماينده شهرستان ها در اين كنفرانس خبري نيز با تاكيد به اينكه ستاد مردمي به دولت هيچگونه وابستگي ندارد، تشريح كرد: ستاد مردمي استقبال از رئيس جمهور در دو حوزه شهري و روستايي و در قالب كميته هاي مختلف شكل گرفته بود و بيش از ده هزار نفر تنها در مرند اعلام حضور كرده بودند كه با توجه به محدوديت امكانات حتي از استان هاي همجوار نيز كمك خواسته شد.

اباذري با اشاره به استقبال پر شور مردم، ادامه داد: با توجه به مشكلات موجود در سطح كلانشهر تبريز به خصوص ورودي ورزشگاه تختي اين كلانشهر، بيشتر از نصف مردم نتوانستند به ورزشگاه وارد شوند و در اين ارتباط اداره و مدرسه اي تعطيل نشده بود بلكه به طور مكرر به ادارات تاكيد شده بود كه براي استقبال از رئيس جمهور افراد علاقمند حضور يابند.

مسئول كميته كارگري نيز در سخناني با اعلام اينكه با مشاركت كارفرمايان 450 بنر به نام خود اين ادارات و كارخانجات نصب شده بود، اظهار كرد: در آئين استقبال از رئيس جمهور كارگران زيادي حضور داشتند كه نشان از اعتماد كارگران به بهبود روند كار در دولت تدبير و اميد است.

كريم صادق زاده با اين ادعا كه دولت تدبير و اميد دوران طلايي كارگران خواهد بود، خاطرنشان كرد: متاسفانه از دوازده هزار كارخانه چهار هزار و 800 كارخانه فعال است كه اميدواريم به تدريج شهرك هاي صنعتي راه افتاده و شاهد برچيده شدن بحران كار در استان باشيم.

نشست خبري ستاد مردمي استقبال از رئيس جمهور آذربايجان شرقي ظهر امروز با حضور جمع زيادي از خبرنگاران رسانه هاي مختلف استان، در محل فرمانداري تبريز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار