نشست بصیرتی و سیاسی در سپاه چاراویماق برگزار شد

خبرگزاری بسیج: مسئول سیاسی سپاه عاشورا در این نشست با اشاره به ایثار و جان فشانی ملت ایران در سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر گفت: ملت ایران اسلامی ملتی هستند که نگذاشت یک وجب از خاک خود در دست دشمن بماند.
کد خبر: ۸۵۲۲۰۷۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور رابطه امام و ملت در زمان دفاع مقدس را رابطه الهی برشمرد و افزود: رابطه الهی یعنی همدل و همزبان بودن و علیه دشمن یکی شدن است.

وی در ادامه رمز موفقیت را همراه ولایت بودن دانست و اظهار کرد: نمی شود در یک کشور هر کسی فهم خود را ملاک انجام کار قرار دهد چراکه در این صورت نتیجه ابتر خواهد شد و این فرصتی خواهد بود برای دشمن تا سوء استفاده کند.

هاشم پور گفت: مقابله با ترفند دشمنان آمادگی و حفظ اتحاد و انسجام را می طلبد و این انسجام و آمادگی هم باید در زمینه نظامی و تجهیزات باشد و هم انسجام عقیدتی که ریشه و توان یک ملت و کشور است.

علی حسین هاشم پور با توجه به هجمه تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی ایران در خصوص جنگ عراق و سوریه و اینکه ایران نیرو نظامی به این کشورها اعزام می کند، ادامه داد: تنها چیری که به آن کشورها رفته تفکر و ایده ی ایرانی و اسلام خالص است که دشمن از آن هراس دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار